RPM paginii: ce este și cum să vă creșteți RPM-ul paginii?

Publicat: 2021-03-18

Valorile de marketing și performanță vă spun numărul de vizitatori și numărul de afișări, dar cum se traduce acest lucru în bani? A ști cât de mult venituri generează paginile tale este esențial pentru un editor. Realitatea este că este posibil să te uiți la o valoare greșită. Deși traficul pe site și alte valori pentru advertiser sunt importante, ele nu măsoară cu adevărat dacă afacerea dvs. crește sau nu. Acolo intră pagina RPM.

La CodeFuel, ne angajăm să creștem veniturile pentru editori; prin urmare, am compilat acest ghid cu o prezentare generală a RPM a paginii și sfaturi pentru a-l crește.

Să începem cu elementele de bază.

Ce este Page RPM?

RPM este o valoare care măsoară venitul total generat de un site la fiecare mie de vizualizări de pagini. Acronimul RPM înseamnă Revenue per Mille (mii). Editorii folosesc această valoare pentru a estima cât de mult venit poate genera site-ul dvs. Știind cât de mult venit generează site-ul dvs. la 1000 de vizualizări vă ajută să vă rafinați site-ul, să optimizați paginile și alte caracteristici ale site-ului.

Obțineți cel mai bun RPM cu CodeFuel astăzi!

Cum se calculează RPM-ul paginii

Pentru a calcula venitul paginii pe o mie de vizualizări (RPM), trebuie să cunoașteți doi factori: veniturile estimate și numărul de vizualizări ale paginii pe care le-ați primit. Împărțiți câștigurile la numărul de vizualizări ale paginii, apoi înmulțiți cu 1000.

Iată formula:

RPM pagină: (Câștiguri estimate / Număr de vizualizări de pagină) * 1000

Cum aplici formula?

  • Exemplul 1: Să presupunem că aveți 2500 de vizualizări de pagină luna aceasta. Estimați venitul din reclame la 250 USD. Aplicați formula: RPM pagină: (250 USD / 2500) *1000 = 100 USD
  • Exemplul 2: ați câștigat aproximativ 0,20 USD din 25 de vizualizări de pagină. RPM-ul paginii dvs. va fi (0,20 USD / 25) *1000 sau 8 USD

Această valoare poate fi utilă pentru a compara veniturile pentru diferite canale și pentru a urmări performanța paginii.

Totuși, de unde știi dacă este un RPM bun sau rău?

Ce este o pagină RPM bună pentru un site web?

Una dintre cele mai frecvente întrebări din forumurile de publicare digitală este „ce este un RPM bun pentru site-ul meu?”. Ei bine, cât de bun RPM-ul paginii dvs. este diferit pentru fiecare companie. Va depinde de factori precum nișa dvs., calitatea conținutului și a traficului dvs., unde se află publicul dvs. sau dacă aveți cerințe de vârf sezoniere.

Companiile caută și se compară cu site-uri de același tip pentru a ajunge la un fel de referință. Dar un RPM bun este întotdeauna relativ. Mai mulți factori pot afecta RPM-ul paginii de pe un site web.

Subiectul conținutului pe care îl distribuiți, ce informații le oferiți potențialilor cititori îi ajută pe agenții de publicitate să definească valoarea site-ului dvs. De exemplu, am cercetat primele 10 categorii de cuvinte cheie în 2020 pentru agenții de publicitate conform Google AdWords:

Ca regulă generală, cu cât conținutul este mai valoros, cu atât publicul pe care site-ul tău îl atrage mai valoros, acesta afectează RPM-ul paginilor tale. Alți factori care vă pot afecta sunt locația vizitatorului dvs. și caracterul sezonier al cererii dvs.

Ce valori pot afecta RPM-ul paginii?

Pe lângă acești factori, două valori pot afecta direct RPM-ul paginii:

  • Rata de clic (CTR): această rată măsoară numărul de clicuri pe un anumit anunț la o mie de afișări. Cu cât valoarea CTR este mai mare, cu atât veniturile din pagină sunt mai mari. De ce? În primul rând, veți obține venituri directe din clicuri. De asemenea, având un CTR mai mare înseamnă că site-ul dvs. este un imobil digital mai valoros, ceea ce înseamnă că puteți obține un preț mai mare pe clic.
  • Cost pe clic (CPC): acesta măsoară cât ar plăti un agent de publicitate pe clic pe un anunț care este plasat pe site-ul dvs.

Când aceste două valori cresc, pagina dvs. devine mai valoroasă, astfel încât RPM-ul paginii dvs. crește și el.

Tipuri de valori ale veniturilor (cu formule și exemple)

Înainte de a intra în strategii pentru a crește RPM-ul paginii, va trebui să explicăm diferențele dintre termenii care sunt adesea confuzi:

RPM anunț vs. RPM pagină

RPM anunțului , spre deosebire de RPM de pagină, măsoară venitul unui anunț la o mie de afișări. Pentru a-l calcula, împărțiți venitul estimat pe numărul de afișări ale anunțurilor, apoi înmulțiți-l cu 1000.

RPM anunț = (venit estimat/afișări de anunțuri) * 1000

Diferența cu Page RPM

RPM publicitar este costul pe care agenții de publicitate trebuie să îl plătească pentru fiecare 1000 de afișări de anunțuri pe un anumit site web. RPM de pagină oferă editorilor rata pe care o plătesc pentru afișările de anunțuri pe paginile lor web, ajutându-i să înțeleagă performanța paginii.

CPM

CPM se referă la costul pentru 1000 de afișări de anunțuri pentru agentul de publicitate. Pentru a calcula CPM, trebuie să cunoașteți costul campaniei și numărul total de afișări . Apoi, aplicați următoarea formulă:

CPM = (costul campaniei/numărul total de afișări) * 1000

Să verificăm un exemplu: agentul de publicitate are un buget publicitar de 5000 USD. Campania CPM a avut 10.000 de afișări pe anunț. Să calculăm CPM:

CPM = (5000 USD/10.000.000) *1000 = 0,5 USD

eCPM

CPMe este o valoare a performanței anunțurilor. Aceasta înseamnă că măsoară venitul pe care reclamele le generează pe site-ul lor. eCPM înseamnă Cost efectiv pe milă. Pentru a calcula eCPM, împărțiți venitul publicitar pe banner sau campanie la o mie de afișări de anunțuri.

eCPM = venit publicitar per banner / 1000 de afișări de anunțuri

Editorii folosesc de obicei această valoare pentru a calcula cât de profitabil este un anunț grafic. O diferență față de CPM, nu măsoară acoperirea, ci și venitul efectiv pentru fiecare campanie CPM și CPC.

De ce editorii ar trebui să țină evidența RPM a paginii?

RPM-ul paginii este o valoare cheie de performanță care vă permite să estimați cât câștigați la o mie de vizualizări de pagină.

Publishers Should Keep Track of Page RPM

Sursă

De ce este asta important? Când utilizatorii navighează prin site-ul dvs., nu toate paginile captează același nivel de atenție. RPM de pagină vă ajută să detectați care sunt paginile dvs. cu venituri mici și să îmbunătățiți performanța. Deoarece RPM este foarte variabil, o zi poate fi mare, iar a doua zi scade. De aceea, este esențial să măsurați în mod regulat și să utilizați rezultatele pentru a vă îmbunătăți strategiile. Sfaturile din secțiunea următoare pot ajuta la creșterea RPM a paginii.

4 sfaturi pentru a crește RPM-ul paginii

Pentru a îmbunătăți RPM-ul paginii, există trei domenii principale pe care trebuie să lucrați: site-ul dvs. web, anunțurile pe care le afișați pe site-ul dvs. și publicul care vă vizitează site-ul. Având în vedere acest lucru, să vedem câteva sfaturi pe care le puteți implementa pentru a vă crește RPM:

1. Îmbunătățiți traficul site-ului dvs

    • Utilizați direcționarea contextuală pentru a atrage vizitatori cu intenții ridicate: obținerea de trafic vizat cu intenții ridicate este cheia pentru creșterea veniturilor din paginile dvs. A avea suficient trafic nu este suficient pentru a monetiza pagina. Vizitatorii trebuie să fie interesați . De aceea, direcționarea contextuală – care utilizează cuvinte cheie pe pagina unui site web pentru a afișa reclame – devine din ce în ce mai importantă pentru editori și agenți de publicitate. Reclamele rămân relevante din punct de vedere contextual pentru interogările utilizatorilor, atrăgând mai mulți vizitatori cu intenții ridicate.
    • Optimizați viteza de încărcare a reclamelor și a site-ului web: nimeni nu are acum răbdarea să aștepte să se încarce un site. Potrivit Google, dacă site-ul dvs. se încarcă în mai mult de 3 secunde , riscați o rată de respingere de 40% . Câteva sfaturi care pot reduce viteza de încărcare a paginii sunt optimizarea imaginilor, folosirea memoriei cache a browserului și activarea compresiei. Rețineți că trebuie să vă optimizați și anunțurile, astfel încât acestea să nu întârzie încărcarea paginii. Puteți utiliza instrumentul Google Page Speed ​​Insights pentru a verifica viteza de încărcare a site-ului dvs.

Sursă

2. Îmbunătățiți calitatea și relevanța conținutului dvs

  • Concentrați-vă pe calitatea conținutului dvs.: conținutul de bună calitate nu numai că atrage vizitatori, dar crește timpul petrecut de utilizatori pe site-ul dvs. Conținutul puternic la care publicul tău se poate întoarce influențează toate celelalte valori.
  • Sugestiile relevante cresc implicarea : utilizați un instrument de recomandare de conținut pentru a oferi vizitatorilor conținut relevant. Acest lucru nu numai că mărește timpul petrecut pe pagină, dar generează și mai multe vizualizări de pagină. Instrumente precum CodeFuel prezintă reclame relevante care răspund la întrebările utilizatorilor de pe pagina dvs., ajutând la îmbunătățirea RPM a paginii.

3. Îmbunătățiți reclamele pe care le afișați

  • Utilizați reîmprospătarea anunțurilor – cu această funcție, difuzați mai multe anunțuri în același loc publicitar pentru același utilizator. După un anumit timp pe pagină, derulare în jos sau altă activitate, anunțul este înlocuit cu alte anunțuri diferite. Acest lucru atrage atenția spectatorului și poate crește posibilitatea de a face clic pe anunțurile dvs.
  • Optimizați vizibilitatea anunțurilor – asigurarea că reclamele sunt văzute este esențială pentru creșterea veniturilor. Mai mult atunci când, conform eMarketer, vizibilitatea pe un desktop este de doar 50%. Asta înseamnă că jumătate din reclame trec fără a fi observate de utilizator. Îmbunătățiți-vă aspectul și plasarea anunțurilor - de exemplu, plasați anunțuri între conținut - astfel încât utilizatorii să le observe.
  • Optimizați reclamele, formatele și dimensiunile – jucați-vă cu diferite formate, combinând text și imagini, videoclipuri, conținut media îmbogățit și anunțuri extensibile. Desigur, unele formate de anunțuri vor fi mai scumpe pe clic decât altele, prin urmare, crește RPM-ul paginii.
  • Asigurați-vă că anunțurile sunt relevante pentru publicul dvs. - setați direcționarea potrivită pentru publicul dvs. Afișați anunțuri care se referă la cuvintele cheie pe care le caută, astfel încât este mai probabil să facă clic pe ele. Dacă site-ul dvs. se adresează unui public diferit, puteți seta ținte diferite pentru diferite secțiuni sau subiecte.

4. Oferiți o experiență excelentă pentru utilizator

Publicul probabil nu a venit pe site-ul dvs. pentru a suferi reclame și notificări non-stop. Au venit să vă consume conținutul, să cerceteze și să vă cumpere produsele. O experiență excelentă a utilizatorului vă face publicul mai loial. (Nu te trezești să te întorci la aceleași site-uri de nenumărate ori?) Exact, vrei să fii site-ul de acces pentru utilizatorii tăi. Puteți măsura vizitele repetate și ratele de respingere pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. Vizitatorii fideli îți vor crește RPM-ul în timp. Cheia este să faci cât mai simplu posibil pentru utilizator să-și atingă obiectivul pe pagină.

Mărește-ți RPM-ul paginii cu CodeFuel

CodeFuel oferă un ROI mai mare pentru editori prin soluții care măresc RPM-ul paginii, optimizează traficul de căutare și atrag utilizatorii. Ideea este de a monetiza site-ul web, menținând în același timp vizitatorii implicați și interesați, oferind reclame relevante pentru căutări.

Aflați cum Codefuel îi ajută pe editori să-și implice utilizatorii și să-și monetizeze conținutul. Contactați-ne astăzi.