Cum să optimizați reclamele LinkedIn! Să aflăm cu fiecare detaliu!
Publicat: 2023-10-09Mărcile înregistrează o creștere de până la 3 ori a atributelor mărcii și o creștere cu 33% a intenției de cumpărare din expunerea la reclame atunci când fac publicitate pe LinkedIn!
LinkedIn este una dintre cele mai populare și eficiente platforme de marketing B2B. Cu peste 950 de milioane de membri și 63 de milioane de companii înregistrate, LinkedIn oferă un public potențial imens pentru anunțurile tale, mai ales dacă ai un model de afaceri B2B.
Dar cum vă puteți asigura că anunțurile dvs. ies în evidență și ajung la persoanele potrivite? În această postare pe blog, vom împărtăși câteva informații despre cum să vă optimizați reclamele LinkedIn pentru rezultate mai bune și vom spune de ce LinkedIn este una dintre cele mai bune platforme pentru marketing B2B.
Vom spune cum să creați reclame pe Linkedin. Vom încerca să oferim sfaturi mai directe pentru elemente de bază, cum ar fi alegerea obiectivelor campaniei, vizarea publicului dvs. și aranjarea bugetului.
Pentru conținut, pe de altă parte, vom vorbi despre importanța postărilor organice și a gestionării decente a paginilor LinkedIn în timp ce faceți publicitate pe Linkedin și despre modul în care instrumentul de management al rețelelor sociale alimentat de AI al Circleboom, și anume Circleboom Publish, vă poate ajuta cu toate acestea.
Să începem cu obiectivele campaniei.
Anunțurile LinkedIn oferă diferite formate de anunțuri pentru diferite obiective
Orice ai face în viață, primul pas este întotdeauna să-ți stabilești obiectivul, așa că același lucru se poate spune despre reclamele LinkedIn. Nu este vorba doar de a ști ce doriți și de ce etapă a pâlniei dvs. de marketing doriți să o abordați, ci afectează și formatele de anunțuri disponibile.
Obiectiv | Scopul de marketing | Suport pentru formate de anunțuri |
---|---|---|
Cunoasterea marcii | „Vreau ca mai mulți oameni să învețe despre afacerea mea”. | Anunțuri cu o singură imagine, Anunțuri video, Anunțuri text, Anunțuri imagine carusel, Anunțuri în prim-plan, Anunțuri pentru urmăritori, Anunțuri pentru documente, Anunțuri pentru conversații, Anunțuri pentru evenimente |
Vizite pe site | „Vreau ca oamenii să viziteze o destinație de site de pe LinkedIn.” | Anunțuri cu o singură imagine, Anunțuri video, Anunțuri text, Anunțuri imagine carusel, Anunțuri în prim-plan, Anunțuri pentru mesaje, Anunțuri pentru documente, Anunțuri pentru conversații, Anunțuri pentru evenimente |
Logodnă | „Vreau ca mai mulți oameni să interacționeze cu postările mele de conținut.” | Anunțuri imagine cu o singură imagine, anunțuri imagine tip carusel, anunțuri video, anunțuri pentru documente, anunțuri pentru urmăritori, anunțuri pentru conversații, anunțuri pentru evenimente |
Vizualizări video | „Vreau ca mai mulți oameni să-mi urmărească videoclipurile”. | Reclame video |
Generarea de lead-uri | „Vreau mai mulți clienți potențiali de calitate pe LinkedIn.” | Anunțuri cu o singură imagine, Anunțuri pentru documente, Anunțuri pentru mesaje, Anunțuri imagine tip carusel, Anunțuri video, Anunțuri pentru conversații |
Talentul conduce | „Vreau să identific candidați interesați de posturi deschise”. | Anunțuri cu o singură imagine, Anunțuri imagine tip carusel, Anunțuri în prim-plan, Anunțuri video |
Conversii de site-uri web | „Vreau mai multe achiziții, înregistrări sau descărcări.” | Anunțuri cu o singură imagine, Anunțuri pentru documente, Anunțuri cu mesaje, Anunțuri imagine carusel, Anunțuri text, Anunțuri în prim-plan, Anunțuri video, Anunțuri pentru conversații |
Solicitanții de locuri de muncă | „Vreau să promovez oportunitățile de angajare în compania mea”. | Anunțuri cu o singură imagine, Anunțuri în prim-plan, Anunțuri cu un singur loc de muncă, Anunțuri cu mai multe locuri de muncă |
Înainte de a vă decide asupra obiectivului dvs. publicitar, trebuie desigur să vă asigurați că vă marcați principalul obiectiv de marketing pe LinkedIn. Ce părți ale pâlniei dvs. de marketing veți aborda? Veți face publicitate pe LinkedIn în scopuri de construire a mărcii pe termen lung și veți merge mai mult pentru marketingul din pâlnia superioară? Vă veți concentra mai mult activitățile din pâlnia inferioară și veți căuta rezultate directe pe termen scurt? Aveți suficient buget pentru a merge complet?
Iată câteva lucruri de care trebuie să țineți cont atunci când vă selectați obiectivul și decideți asupra formatelor de anunțuri în conformitate cu acesta.
Obțineți cunoașterea mărcii prin intermediul reclamelor LinkedIn
Potrivit Nielsen , „Câștig de 1 punct în valorile mărcii, cum ar fi gradul de conștientizare și considerație, conduce la o creștere cu 1% a vânzărilor”. Cu toate acestea, publicitatea pe LinkedIn este renumită pentru costurile unitare ridicate în comparație cu alte platforme. Așadar, poate doriți să luați în considerare publicitatea pe mai multe platforme dacă aveți un buget restrâns.
Cu toate acestea, dacă aveți suficient buget, lansarea unei campanii de conștientizare sau a unei campanii de vizionare video înainte de un efort orientat spre conversie vă poate informa în prealabil publicul, vă poate reduce costurile și vă poate permite să faceți remarketing.
Abordați mijlocul canalului dvs. de marketing cu reclame LinkedIn bazate pe considerație
Utilizați cu atenție anunțurile de implicare, deoarece s-ar putea să nu vă aducă altceva decât niște aprecieri scumpe. Funcționează bine pentru a-ți construi PR, dar chiar și asta ar putea deveni puțin riscant dacă conținutul tău primește comentarii negative.
Și pentru videoclipuri, acestea pot servi pentru mai mult decât doar vizionări, deoarece obțin de până la 5 ori mai multă implicare pe Linkedin. Aflați mai multe despre marketingul video pe Linkedin și poate doriți să vă reconsiderați modul în care vă alocați bugetul.
Generați clienți potențiali și obțineți conversii cu LinkedIn Ads
Poate motivul principal pentru care LinkedIn Ads ar putea fi unul dintre cele mai eficiente instrumente digitale pentru IMM-uri. Multe lucruri de spus aici, dar să rămânem la obiect:
- Documentele albe, rezultatele cercetării sau orice alt document informativ și interesant pot funcționa pentru a permite publicului să știe mai multe despre dvs. Dar pot servi și ca momeală pentru generarea de lead-uri. Pur și simplu cereți utilizatorilor să completeze formularul de contact înainte de a descărca lucrarea și ușurați procesul dvs. de generare de lead-uri.
- Formularele de generare de clienți potențiali create pe LinkedIn le permit utilizatorilor care dau clic pe anunțurile dvs. să vadă un formular completat automat, ceea ce înseamnă că informațiile pe care le-au introdus deja în profilul lor vor fi folosite fără ca aceștia să fie nevoiți să le introducă peste tot. Acest lucru ar putea fi util atunci când vă scurtați călătoria clientului, deoarece veți primi aceleași informații de contact fără ca aceștia să părăsească LinkedIn și să vă viziteze pagina de destinație.
- Dacă utilizați o pagină de destinație, asigurați-vă întotdeauna că optimizați designul și posibila experiență a utilizatorului pe ea. Rețineți că timpul petrecut pe pagina respectivă va fi mult mai mic decât vă imaginați pentru majoritatea utilizatorilor dvs. de clic pe anunțuri. Prin urmare, includerea din ce în ce mai multe informații pe pagina dvs. de destinație ar putea să nu însemne întotdeauna generarea de clienți potențiali mai calificați.
- Odată ce aveți informațiile de contact ale unui factor de decizie, puteți combina multe eforturi diferite de vânzări și marketing pentru a transforma acel client potențial într-o afacere încheiată. Așadar, dacă încercați să vă susțineți echipa de vânzări cu eforturile de marketing digital, asigurați-vă că direcționați acești clienți potențiali în baza dvs. de date CRM și faceți-i parte din pipeline-ul dvs. de vânzări .
Utilizarea reclamelor LinkedIn pentru postările dvs. de locuri de muncă
Desigur, veți încerca să găsiți cel mai bun candidat posibil pentru toate locurile de muncă vacante pe care le aveți, așa că este destul de firesc să cereți orice aveți nevoie în mod specific, pe lângă abilitățile potrivite pentru candidați. Dar dacă aveți și criterii specifice despre cine să vă afișați postările de locuri de muncă, atunci cheltuiți niște bani pe anunțurile de postare de locuri de muncă nu va strica prea mult. Sau 50 nu este numărul ideal de candidați dintre care să alegi și pur și simplu mergi la anunțuri pentru postarea unui loc de muncă.
Doar nu amestecați anunțurile pentru talente cu anunțurile pentru candidați. Să ai o poziție deschisă la compania ta și să mergi într-o vânătoare de cap sunt două lucruri complet diferite, dintre care al doilea, pe de altă parte, poate beneficia mai mult firmelor de consultanță în resurse umane.
Ești la celălalt capăt al mesei? Atunci s-ar putea să găsești asta interesant:
Sfaturi de direcționare și optimizare a bugetului pentru reclamele LinkedIn
Opțiunile de direcționare oferite de LinkedIn Ads fac să faceți publicitate unică, deoarece aproape nicio altă platformă digitală de anunțuri nu vă permite să alegeți să vă afișați anunțurile doar „administratorilor de achiziții sau directorilor retailerilor IT din India care au între 500 și 1.000 de angajați”.
Desigur, vine cu un preț. Deși depinde în mare măsură de obiectivele, direcționarea și reclamele dvs., nu va fi greșit să spuneți că CPM-urile și CPC-urile medii sunt mai mari pe LinkedIn în comparație cu campaniile similare desfășurate prin Google Ads sau alte platforme de socializare.
Sfaturi pentru direcționarea optimă a anunțurilor LinkedIn
Iată ce vă spune LinkedIn să faceți ca cele mai bune practici și iată câteva sfaturi suplimentare care sunt adesea trecute cu vederea:
- Engleza poate fi selectată ca limbă a publicului dvs. dacă limba locală nu este furnizată la direcționare. Pe de altă parte, alegerea limbii engleze în zonele în care este disponibilă o limbă locală vă permite să ajungeți la toți utilizatorii dintr-o regiune. Dar copiile dvs. de anunțuri și, uneori, chiar și reclamele trebuie să fie în aceeași limbă, sau anunțurile dvs. vor fi respinse.
- Se așteaptă ca publicul dvs. țintă să fie mai mare de 50.000 de membri sau este posibil să nu vă utilizați pe deplin bugetul, iar anunțurile dvs. pot primi mai puține afișări decât a fost estimat inițial.
- Este posibil ca, uneori, direcționarea geografică să nu funcționeze pe deplin la niveluri granulare. Cu alte cuvinte, este în regulă să folosiți țări ca locații, dar o restrângere ar putea lăsa o parte din publicul țintă afară din cauza discrepanțelor geografice, mai ales când este cazul statelor, orașelor și orașelor cu aceleași nume (cum ar fi NY și NYC).
- Fiți atenți când selectați opțiuni de direcționare deschise, cum ar fi competențele membrilor, școlile membre sau grupurile de membri. S-ar putea să vă confruntați cu aceeași discrepanță care se întâmplă și acolo.
- Asigurați-vă că utilizați propriile date ori de câte ori este posibil, fie direct, fie pentru redirecționare. Cu siguranță veți vedea rezultate mai bune obținute la costuri mai mici. Pentru că atunci, probabil că veți viza utilizatorii care sunt mai familiarizați cu afacerea și produsele dvs.
- Atenție la cine includeți și excludeți și cum combinați publicul cu selecțiile „și/sau”. Cu alte cuvinte, fii mereu atent la falsele negative și pozitive atunci când filtrați, dacă nu doriți să lăsați posibili clienți sau să vă cheltuiți cea mai mare parte a bugetului pe un grup irelevant de utilizatori LinkedIn.
- Dacă vizați corporații mari, rețineți că un „manager” de tură de la McDonald’s sau un „manager” independent de rețele sociale care își stabilește profilul ca lucrând la Fiverr poate fi, de asemenea, printre publicul țintă, în timp ce încearcă să ajungă la manager- factorii de decizie la nivel de companii cu peste 10.000 de angajați.
Sfaturi de bugetare pe LinkedIn Ads
Iată ce trebuie să aveți în vedere atunci când vă ajustați bugetele reclamelor LinkedIn:
- Cheltuielile zilnice minime sunt de 10 USD, așa că pentru o campanie de 30 de zile, trebuie să cheltuiți cel puțin 300 USD.
- Plasarea anunțurilor pe LinkedIn Audience Network îți poate reduce costurile în mod dramatic, dar acesta va fi și un compromis în ceea ce privește acuratețea și eficacitatea.
- Alegeți cu înțelepciune strategia de licitare . Uneori, licitarea manuală sau limitarea costurilor pot fi bune pentru a maximiza KPI-urile, dar ar putea fi sigur și sănătos să lăsați lucrurile automatizate în timp ce faceți publicitate cu piețe, mărci sau produse care sunt noi pentru dvs.
- Lăsați perioada de învățare să treacă în primele zile ale campaniei și verificați-vă valorile. Lărgirea publicului țintă este întotdeauna posibilă dacă costurile dvs. unitare sunt mai mari decât cele așteptate și campania rulează în întârziere.
- Urmăriți campania zilnic, deoarece sumele licitate manuale se pot ajusta automat pentru a fi cu până la 45% mai mari, iar această rată poate crește și mai mult cu bugetul dvs. zilnic, până la 50%.
- Deși nu este un sfat direct de gestionare a bugetului, s-ar putea să vă sfătuim să mențineți înălțimea reclamelor vizuale la un nivel maxim, în special pentru anunțurile imagine . Acest lucru va crește spațiul pe care îl ocupă anunțurile dvs., în special pe dispozitive mobile, făcându-le mai probabil să atragă atenția și să primească mai multe clicuri, reducând în cele din urmă sumele CPC (costul pe clic) și crescând CTR (rata de clic).
Urmărirea costurilor este întotdeauna importantă, dar cum rămâne cu retururile?
Cum măsori rentabilitatea investiției în reclamele tale LinkedIn
ROI, așa cum îl folosim în acest context, este raportul dintre profitul dvs. și cheltuielile publicitare, exprimat ca procent. De exemplu, dacă cheltuiți 1.000 USD pe LinkedIn Ads și generați venituri de 2.000 USD, rentabilitatea investiției dvs. este de 100%.
Pentru a calcula rentabilitatea investiției, trebuie să urmăriți două valori cheie: costul pe client potențial (CPL) și rata de conversie a clienților potențiali (LCR). CPL este suma de bani pe care o cheltuiți pentru a obține un client potențial din anunțurile dvs., în timp ce LCR este procentul de clienți potențiali care devin clienți. Puteți folosi aceste formule pentru a le calcula:
- CPL = Cheltuieli publicitare totale / Numărul total de clienți potențiali
- LCR = Numărul total de clienți / Numărul total de clienți potențiali
Pentru a vă calcula rentabilitatea investiției, trebuie să vă înmulțiți LCR cu valoarea medie a clientului (ACV), care este suma de bani pe care o câștigați de la un client de-a lungul vieții. Apoi, trebuie să scădeți CPL-ul dvs. din această valoare și să o împărțiți la CPL. Puteți folosi această formulă pentru a o calcula:
- ROI = ((LCR x ACV) - CPL) / CPL
De exemplu, dacă cheltuiți 1000 USD pe LinkedIn Ads și generați 100 de clienți potențiali, CPL-ul dvs. este de 10 USD. Dacă 20 dintre acești clienți potențiali devin clienți, LCR-ul tău este de 20%. Dacă ACV este de 100 USD, atunci rentabilitatea investiției este:
- ROI = ((0,2 x 100) - 10) / 10 = 90%
Aceasta înseamnă că pentru fiecare dolar pe care îl cheltuiți pe LinkedIn Ads, câștigați 1,90 USD.
Trebuie să reduceți CPL și să creșteți LCR pentru a vă optimiza rentabilitatea investiției.
- Vă puteți reduce CPL testând diferite formate de anunțuri, opțiuni de direcționare, strategii de licitare, pagini de destinație și oferte.
- Și pentru a vă crește LCR, vă recomandăm să vă verificați canalul de vânzări și să vă consultați cu echipele de vânzări și asistență.
Ce poate face un agent de marketing sau un director de agenție în acest moment pentru a sprijini eforturile interne de vânzări? Activitățile de branding organic, cum ar fi SEO sau hrănirea clienților potențiali prin marketing prin e-mail pot fi câteva dintre opțiuni. Dar încă un lucru poate fi făcut pe Linkedin: crearea și susținerea unei pagini de companie LinkedIn cu aspect decent, chiar înainte de a începe să faceți publicitate.
Reclamele LinkedIn nu sunt suficiente, și conținutul organic contează!
Modul în care arată pagina companiei tale de pe LinkedIn este, de asemenea, foarte important în ceea ce privește rezultatele primite din campaniile tale de anunțuri LinkedIn. Există multe motive pentru aceasta, dar cel mai direct este înrădăcinat în comportamentul de bază al utilizatorului digital.
Este foarte probabil ca majoritatea utilizatorilor să verifice în mod reflex pagina companiei tale pe LinkedIn după ce au văzut anunțurile tale LinkedIn. Cu cât pagina ta arată mai decent cu conținut de calitate, cu atât vor deveni mai mari șansele de a întreține relații profesionale pe termen lung cu orice utilizator care se lovește de anunțurile tale pe LinkedIn.
Noi, cei de la Circleboom, știm cu siguranță că este un proces care consumă timp, chiar și cu profesioniști interni dedicați sau când este externalizat. Prin urmare, automatizarea acestui proces este o mare nevoie pentru un management eficient. De aceea, Circleboom Publish vă economisește timp și efort pentru gestionarea eficientă a paginilor companiei LinkedIn, cu conținut de înaltă calitate postat în cele mai bune momente!
Vă puteți automatiza cu ușurință postările LinkedIn cu Circleboom Publish, care este mult mai mult decât un simplu programator, ci un instrument cuprinzător de gestionare a rețelelor sociale, conceput pentru a vă ajuta să publicați actualizări zilnice, chiar și pe mai multe pagini ale companiei LinkedIn.
Deoarece are ceea ce numim un creator de postări LinkedIn , o sumă de instrumente uimitoare de creat și de partajat pentru a atrage un public mai larg pe LinkedIn, puteți oricând să veniți cu cel mai bun conținut pentru postările dvs. LinkedIn și chiar pentru sondajele LinkedIn !
Nu numai acestea, ci și multe alte funcții sunt disponibile la Circleboom Publish, ușurând gestionarea rețelelor sociale pentru dvs. nu numai pe LinkedIn, ci și pe Twitter , Facebook , Instagram și Pinterest .
Puteți profita de perioada de încercare de 14 zile și puteți vedea cum funcționează minunat pentru dvs. gratuit!
Circleboom Publish
Circleboom acceptă Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google Business Profile și TikTok (în curând).
După cum vedeți, nu este vorba de valorile simple, ci mai degrabă de a forma legături și de a păstra pe cine ați atras către dvs. cu reclame la îndemână.
- Având o pagină decentă a companiei pe LinkedIn, ar permite companiei dvs. să arate mai demnă de încredere odată ce vizitatorii dvs. de reclame vă vizitează pagina, crescând probabil șansele de conversii ușoare și construind relații de lungă durată cu clienții dvs.
- Conținutul contează întotdeauna, poate fi creat sau organizat. Ceea ce funcționează mai bine atunci când este postat ca conținut organic va genera probabil rezultate mai bune și atunci când este promovat. De aceea, toate aceste instrumente și sfaturi despre crearea conținutului vă vor ajuta și atunci când faceți publicitate pe Linkedin.
- Același lucru este valabil și pentru sincronizare. Cele mai bune momente pentru a posta, de obicei, merg mână în mână cu cele mai bune momente pentru a vă menține campaniile publicitare active. Asigurați-vă că vă cheltuiți banii cu atenție și mențineți anunțurile active atunci când ratele de implicare sunt cele mai ridicate.
Doriți să obțineți rezultate reale și pe termen lung din reclamele LinkedIn printr-o direcționare mai precisă, un angajament mai mare cu spectatorii dvs. de anunțuri și legături pe termen lung create cu potențialii dvs. clienți? Deci, haideți să vorbim despre cum să gestionați eficient o pagină de companie LinkedIn și despre cum vă ajută Circleboom Publish să faceți acest lucru.
1- Completați pagina dvs. de companie Linkedin
Asigurați-vă că includeți toate informațiile relevante despre compania dvs., cum ar fi site-ul dvs. web, declarația de misiune, locații și informații de contact. De asemenea, ar trebui să aveți un profil și imagini de copertă de înaltă calitate.
2- Utilizați regula 4-1-1 când postați pe pagina dvs. de companie Linkedin
Regula 4-1-1 este o modalitate simplă de a crea o strategie echilibrată de conținut în rețelele sociale. Și contrar credinței populare, da, încă funcționează .
Acesta recomandă ca pentru fiecare șase postări pe care le publicați, patru să fie educaționale sau distractive, una ar trebui să fie o promovare soft, iar cea rămasă să fie o promovare dificilă.
- Postări educaționale sau distractive: aceste postări ar trebui să ofere valoare publicului tău, învățându-i ceva nou sau făcându-i să reacționeze pozitiv. Exemplele includ postări pe blog, infografice și videoclipuri.
- Promoții soft: aceste postări ar trebui să vă promoveze afacerea sau marca într-un mod subtil. Exemplele includ distribuirea de știri despre compania dvs., evenimente viitoare sau tendințe din industrie.
- Promoții dure: aceste postări ar trebui să vă promoveze direct produsele sau serviciile. Exemplele includ reduceri, concursuri și lansări de produse.
Urmând regula 4-1-1, vă puteți asigura că conținutul dvs. de pe LinkedIn este informativ și captivant, în timp ce vă promovați și afacerea sau marca.
Desigur, puteți personaliza regula 4-1-1 pentru a se potrivi nevoilor și obiectivelor dumneavoastră specifice. De exemplu, dacă urmează să lansați un nou produs, poate doriți să publicați mai multe promoții dure în acest timp.
Cu toate acestea, la Circleboom, suntem pe deplin conștienți de faptul că găsirea de idei noi și crearea de conținut captivant este una dintre părțile cele mai consumatoare de timp și uneori chiar provocatoare ale managementului rețelelor sociale. De aceea, Circleboom Publish vă permite să organizați conținut în funcție de interesele dvs., cu funcțiile sale de curatare a articolelor și a fotografiilor .
În plus, puteți conecta și fluxuri RSS pentru a vă automatiza postările LinkedIn. Procedând astfel, puteți automatiza procesul de partajare a știrilor companiei pe Linkedin și chiar vă puteți bucura de conținut automat, gata făcut pe pagina companiei dvs. LinkedIn, provenit din sursele alese de dvs.
3- Determinați cele mai bune momente pentru a posta și a crea un calendar de conținut pentru pagina dvs. de companie Linkedin
Publicul tău, evident, nu este întotdeauna activ pe LinkedIn. Deci, pentru a maximiza impresiile și angajamentele pe postările tale, trebuie să verifici care este cel mai bun moment pentru a posta pe LinkedIn .
Din fericire, Circleboom Publish este cel mai intuitiv instrument de programare LinkedIn pentru a vă ajuta să vă creșteți prezența pe LinkedIn fără efort. Nu numai că vă permite să vă planificați zilele și orele de postare în conformitate cu calendarul dvs., dar vă permite și să aranjați calendarul postărilor dvs. LinkedIn pe baza celor mai bune momente pentru a posta pe LinkedIn.
Pur și simplu vizați fusurile orare ale publicului dvs. și setați coada de postare în conformitate cu cel mai bun moment pentru a posta pe Linkedin pentru acoperire și implicare maximă.
Există și alte modalități de a determina cel mai bun moment pentru a posta și pe LinkedIn. Puteți respecta mediile globale, așa cum poate fi indicat de mulți specialiști în marketing , dar vă puteți găsi, de asemenea, cel mai bun moment, verificând analiza paginii pentru a vedea care dintre postările dvs. primește cele mai mari impresii și implicare.
Odată ce ai găsit zilele și orele care funcționează cel mai bine pentru tine, se rezumă la crearea unui calendar de conținut și la programarea postărilor. Crearea unui calendar și programarea postărilor în avans, împreună au multe avantaje în comparație cu postarea manuală:
- Dacă totul este planificat și aprobat în avans, puteți avea mai mult timp să verificați și să faceți modificări/corecții dacă este necesar.
- Prea devreme? După orele de lucru? In timpul prânzului? În weekend? Nu va trebui să vă faceți griji pentru niciunul dintre ele dacă vă programați postările în conformitate cu un calendar creat în prealabil.
- Nu puteți fi peste tot deodată dacă gestionați mai multe pagini de companie pe Linkedin sau mai multe conturi LinkedIn . Programarea postărilor în avans te va scuti de a alege o pagină sau un cont în detrimentul celuilalt.
Pentru a vă programa postările pe LinkedIn, faceți clic pe pictograma ceas din colțul din dreapta jos după ce ați creat postarea. Cu toate acestea, îți va lipsi capacitatea de a-l edita ulterior. În plus, dacă gestionați mai multe conturi sau pagini, va trebui să comutați între ele de fiecare dată când creați ceva pentru ele.
Aici intervine instrumentul de gestionare a rețelelor sociale alimentat de AI al Circleboom, Circleboom Publish !
Circleboom Publish nu numai că vă permite să vă programați postările pe LinkedIn, dar vă ajută și să vă gestionați contul LinkedIn sau pagina companiei în multe feluri.
- Circleboom Publish vă permite să programați postări pe LinkedIn în bloc, astfel încât să puteți crea multe postări într-o singură ședință și să le programați pentru a fi publicate la orele și datele specificate.
- Puteți gestiona atât Profilurile LinkedIn, cât și Paginile de companie fără a fi nevoie să comutați între mai multe conturi LinkedIn pentru anonimat, utilizând un programator de postări LinkedIn de încredere, cum ar fi Circleboom.
- Imaginile și videoclipurile au în mod constant mai mult atracție vizuală decât conținutul scris! Cu Circleboom Publish, puteți încărca fără efort materialele dvs. vizuale în postările dvs. LinkedIn și puteți programa publicarea acestora.
- Circleboom vă permite să creați comentariile inițiale pentru postările dvs. LinkedIn înainte de a le distribui. Acest lucru vă permite să ocupați mai mult spațiu pe LinkedIn pentru conținutul dvs.
- Colaborarea Circleboom cu Canva vă permite să beneficiați de șabloane de postări LinkedIn gata făcute pentru a vă economisi timp și pentru a vă îmbunătăți conținutul cu șabloane concepute cu măiestrie.
- Pe lângă postările obișnuite, puteți, de asemenea, să creați și să programați sondaje LinkedIn cu Circleboom Publish.
Doriți să aflați mai multe despre Circleboom? Iată o explicație pas cu pas despre cum să faceți toate acestea și să utilizați Circleboom Publish pentru gestionarea eficientă a contului sau a paginii companiei pe LinkedIn:
Cum vă poate ajuta Circleboom cu pagina dvs. de companie LinkedIn?
Pasul #1: Accesați Circleboom și conectați-vă la contul dvs. Publicare.
Nu ai un cont? Creați unul acum!
Pasul 2 : Dacă sunteți nou la Circleboom, ar trebui să vedeți mai multe opțiuni pentru Twitter, Facebook Group, Facebook Page, Instagram, Pinterest, LinkedIn Profile, LinkedIn Company Page și Google Business Profile.
Deși Circleboom Publish vă permite să gestionați și mai multe conturi LinkedIn , vom continua cu paginile companiei LinkedIn în acest caz.
Pasul 3 : După ce vă conectați paginile companiei LinkedIn cu Circleboom, faceți clic pe butonul „Creați o nouă postare” de pe pagina dvs. de pornire.
De asemenea, puteți naviga în meniul din stânga și puteți continua cu crearea unei postări de acolo.
Pasul # 4 : Alegeți paginile dvs. LinkedIn. Puteți selecta mai multe profiluri LinkedIn și paginile companiei LinkedIn simultan.
Apoi faceți clic pe „Terminat” și treceți la pasul următor.
Pasul # 5 : Veți găsi Canva, Unsplash și Giphy la dispoziție ca funcții încorporate ale Circleboom Publish.
Toate acestea împreună vă vor permite să creați imagini uimitoare pentru postările dvs. LinkedIn. Puteți alege o fotografie, o animație sau un GIF și să le editați după cum doriți. Sau poți alege oricând să folosești propriul material vizual, fie prin intermediul discului tău local, fie prin Google Foto.
Sau puteți selecta pur și simplu dintre șabloanele de postări LinkedIn gata făcute pe care Canva le are de oferit. Nici măcar nu trebuie să vă faceți griji cu privire la cerințele privind dimensiunea imaginii , deoarece Circleboom se va ocupa de asta!
Pasul # 6 : Acum este timpul pentru texte.
Cu integrarea încorporată OpenAI a Circleboom, puteți crea descrieri, subtitrări și toate celelalte texte generate automat de rețelele sociale, îmbogățite cu hashtag-uri și emoji-uri generate de AI.
Puteți chiar să setați tonul vocii, să aplicați verificări gramaticale sau să vă traduceți textele.
Iar generatorul de hashtag-uri te va ajuta să sporești vizibilitatea postărilor tale LinkedIn.
Pasul 7 : Acum sunteți gata să vă distribuiți postarea pe pagina companiei LinkedIn.
De asemenea, vă puteți programa postările LinkedIn pentru o dată și oră viitoare.
Pur și simplu faceți clic pe butonul „Adaugă la coadă” pentru a seta intervale de timp și pentru a partaja postările tale LinkedIn în conformitate cu calendarul tău predefinit.
Bonus : puteți posta, de asemenea , sondaje LinkedIn cu Circleboom Publish. Toți pașii vor fi aceiași, cu excepția creării conținutului.
Doar scrieți postarea „Sondaj LinkedIn” și decideți „cine vă poate vedea sondajul”.
Apoi, notează-ți întrebarea și adaugă opțiunile de răspuns.
Similar postărilor pe LinkedIn, sondajele dvs. LinkedIn pot fi, de asemenea, programate pentru mai târziu, dacă nu doriți ca acestea să fie postate imediat după ce le-ați creat.
Dacă doriți să beneficiați de toate aceste și multe alte caracteristici unice ale Circleboom Publish, o puteți face la prețuri accesibile.
Circleboom Publish
Circleboom acceptă Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google Business Profile și TikTok (în curând).
Da, Circleboom Publish oferă multe pentru paginile tale LinkedIn. Dar s-ar putea să doriți totuși să căutați mai multe detalii despre a profita la maximum de pagina companiei dvs. LinkedIn. Așa că nu ezitați să vizitați pagina de ajutor LinkedIn aferentă .
Există multe lucruri din care să te inspiri în timpul administrării de zi cu zi a unei pagini de companie LinkedIn cu conținut organic și postări. Dacă sunteți în căutarea unei surse de inspirație pentru reclamele LinkedIn, totuși, vă va plăcea Biblioteca de anunțuri LinkedIn .
Utilizați Biblioteca de anunțuri LinkedIn ca instrument pentru a vă optimiza anunțurile LinkedIn
Biblioteca de anunțuri LinkedIn este un instrument gratuit care vă permite să răsfoiți și să căutați anunțuri care rulează pe LinkedIn. Îl puteți folosi pentru a vă inspira pentru propriile anunțuri, pentru a învăța din strategiile concurenților și pentru a descoperi noi tendințe și cele mai bune practici.
Accesați Biblioteca de anunțuri LinkedIn și introduceți un cuvânt cheie sau un nume de companie în caseta de căutare pentru a vedea anunțurile LinkedIn ale altor agenți de publicitate. De asemenea, puteți filtra rezultatele după locație și dată.
Puteți da clic pe orice anunț pentru a vedea mai multe detalii despre acesta, cum ar fi textul anunțului, imaginea sau videoclipul, titlul, butonul de îndemn, adresa URL a paginii de destinație etc.
Puteți utiliza biblioteca LinkedIn Ads în următoarele scopuri:
- Aflați ce tipuri de anunțuri funcționează bine pentru industria, nișa sau publicul dvs.
- Analizați anunțurile concurenților dvs. și vedeți ce promovează aceștia, cum vizează și cum au performanțe.
- Obțineți idei pentru propria dvs. copie publicitară, creativitate și ofertă.
- Învățați din cele mai bune practici și evitați greșelile comune ale altor agenți de publicitate.
- Rămâneți la curent cu cele mai recente tendințe și inovații în publicitatea LinkedIn.
LinkedIn nu este singurul loc care oferă o bibliotecă de anunțuri și permite utilizatorilor să vadă anunțurile multor agenți de publicitate. Google o face și cu Centrul său de transparență publicitară .
Există, de asemenea, multe alte lucruri pe care Google Ads și reclamele LinkedIn le au în comun, împreună cu multe diferențe. Deci, cum să alegi platforma potrivită dintre ele?
Cunoașteți diferențele dintre Google Ads și LinkedIn Ads
Google Ads și LinkedIn Ads sunt două dintre cele mai utilizate platforme de publicitate online. Ambele au argumente pro și contra, în funcție de obiectivele, bugetul și publicul țintă.
Puteți alege să abordați orice parte a pâlniei dvs. de marketing, atât cu Google Ads, cât și cu LinkedIn Ads. Ambele oferă setări de campanie bazate pe obiectivele de creștere a gradului de conștientizare, de creștere a mărcii și de generare de conversii.
Google Ads și LinkedIn Ads funcționează pe diferite platforme și cu diferite destinații de plasare
Unul dintre principalele lucruri de reținut este simplul fapt că LinkedIn este o rețea socială deținută de Microsoft, ceea ce înseamnă că poate ajunge doar la atât de mulți utilizatori, inclusiv rețeaua de audiență , cu ceva mai mult de 3.000 de platforme pentru a vă plasa anunțurile.
Pe de altă parte, Google în sine este o mare ex-machine, infrastructura sa publicitară fiind capabilă să utilizeze peste 2 milioane de site-uri web și aplicații, inclusiv YouTube, Google Maps, Google Play și Google însuși, împreună cu mulți alți parteneri de căutare.
Deci, alegerea locului în care să vă afișați anunțurile reprezintă o parte importantă a optimizării Google Ads, în timp ce este doar o chestiune de a include sau nu rețeaua de public pentru LinkedIn Ads.
Direcționarea și acoperirea se schimbă dramatic pe LinkedIn Ads
Google Ads vă poate ajuta să ajungeți la persoanele care vă caută produsele sau serviciile, în timp ce LinkedIn Ads vă poate ajuta să ajungeți la persoane care se potrivesc cu profilul dvs. ideal de client.
Întrucât Google Ads are o acoperire mai mare, iar LinkedIn Ads are o nișă mai mare și un public profesionist, Google Ads vă pune în legătură cu miliarde de utilizatori pe aproape întregul web, în timp ce LinkedIn Ads vă permite să ajungeți la factorii de decizie de afaceri din industria dvs. modă directă.
Cu alte cuvinte, puteți viza potențialii cumpărători de pantofi mai ușor utilizând Google Ads dacă doriți să vă dezvoltați magazinul de comerț electronic cu amănuntul. Dar dacă doriți să faceți o afacere angro cu un proprietar de afaceri mijlocii dintr-o anumită industrie, Linkedin Ads vă va potrivi mai bine.
Google Ads oferă, de asemenea, integrări la nivel avansat cu Google Analytics, Google Tag Manager, Looker Studio și multe alte instrumente care aparțin Google, făcându-l o opțiune mai bună pentru gestionarea campaniilor de la capăt la capăt, mai ales când începe toată călătoria clientului și se termină în spațiile online.
Costuri diferite vin cu profituri diferite pentru Google Ads și LinkedIn Ads
Google Ads este mai rentabil în ceea ce privește costul mediu pe clic (CPC) și costul pe mie de afișări (CPM) mai scăzut decât LinkedIn Ads, în timp ce LinkedIn Ads este de obicei mai scump, cu costuri unitare ridicate. Nivelurile minime de cheltuieli pe Google sunt, de asemenea, mai mici.
Cu toate acestea, există și mai multă concurență cu Google Ads, aducând rate de conversie mai mici. Deși CPC-urile și CPM-urile medii sunt mai mari pentru LinkedIn Ads decât pentru Google Ads, concurența este mai mică, așa că ratele de conversie sunt de obicei mai mari pentru reclamele LinkedIn.
Desigur, s-ar putea să vorbim despre valorile CTR medii globale, ratele de conversie, rentabilitatea investițiilor și toate, dar apoi se va dovedi a compara un măr cu o portocală. Ambele au formate de anunțuri diferite și sunt folosite pentru a atrage diferite tipuri de clienți prin metode diferite. În plus, astfel de numere depind atât de mult de public și de creativități, încât să luăm o medie globală fără a lua în considerare industriile și personajele ar fi puțin inutil, dacă nu înșelător.
Dar ultimul lucru de subliniat este următorul: deși ambele nu necesită costuri în avans, Google Ads își încurajează utilizatorii cu credit publicitar pentru început după ce cheltuiesc peste un prag, dar sumele variază în funcție de piață.
Prin urmare, alegerea dintre cele două depinde de obiectivele, bugetul și piața țintă. Dacă doriți să generați mai multă conștientizare și trafic pentru marca dvs., Google Ads ar putea fi o opțiune mai bună. Dacă doriți să generați mai multe clienți potențiali și vânzări pentru afacerea dvs. orientată spre B2B, LinkedIn Ads ar putea fi o opțiune mai bună.
Concluzie
Anunțurile LinkedIn pot fi o modalitate puternică de a ajunge și de a implica publicul țintă, de a genera clienți potențiali și de a vă dezvolta afacerea. Dar pentru a profita la maximum de reclamele dvs. LinkedIn, trebuie să le optimizați pentru performanță și rentabilitate mai bună. În această postare pe blog, am împărtășit câteva informații de marketing avansate despre cum să vă optimizați anunțurile LinkedIn, acoperind subiecte precum Google Ads vs. LinkedIn Ads, LinkedIn Ads ROI și LinkedIn Ads Library. Sperăm că ați găsit această postare utilă și informativă.