Cum să îmbunătățiți valoarea medie a comenzii? 10 sfaturi simple și eficiente

Publicat: 2022-06-30

how to improve average order value blog post title with illustration related to e-commerce

Ești mulțumit de numărul clienților tăi, dar nu de nivelul veniturilor tale?

Permiteți-mi să vă spun un secret evident: creșterea numărului de clienți nu este singura strategie de creștere a veniturilor din magazinul dvs. online. Cu toate acestea, îmbunătățirea valorii medii a comenzii este una dintre cele mai eficiente strategii pentru a vă crește veniturile.

Știm cu toții că mai mult trafic duce de obicei la creșterea veniturilor prin mai mulți clienți sau comenzi. Acesta este motivul pentru care companiile se angajează cu entuziasm în SEO și alte tactici de marketing.

Cu toate acestea, pur și simplu a avea vizitatori nu este întotdeauna suficient. Trebuie să depuneți toate eforturile pentru a vă asigura că „cumpără” cât mai mult posibil.

Există mai multe modalități de a îmbunătăți valoarea medie a comenzii . În acest articol, vă voi arăta câteva strategii simple și eficiente pe care le puteți implementa astăzi!

Care este valoarea medie a comenzii?

Valoarea medie a comenzii (AOV) este valoarea pe care comercianții o folosesc pentru a înțelege mai bine obiceiurile de cumpărături ale consumatorilor lor. Este valoarea medie a fiecărei tranzacții din achizițiile efectuate în magazinul dvs. online.

Cunoașterea valorii medii a comenzii companiei dvs. vă permite să vă evaluați strategia de preț și activitățile de marketing online, oferind informațiile necesare pentru a estima valoarea pe termen lung a clienților individuali.

Cum se calculează valoarea medie a comenzii?

Valoarea medie a comenzii se calculează împărțind venitul total lunar la numărul de comenzi plasate în luna respectivă. Puteți calcula AOV pentru orice perioadă de timp doriți.

Să presupunem că aveți un magazin de îmbrăcăminte online cu un venit total de 5000 USD, iar venitul provine dintr-un total de 250 de comenzi. Deci, valoarea medie a comenzii va fi: 5000/250=20 USD

the equation for calculating average order value showing AOV equals revenue divided by number of orders

La calcularea AOV, se iau în considerare vânzările pe comandă, mai degrabă decât vânzările per client. Indiferent de numărul de achiziții ale unui client, fiecare tranzacție este contorizată separat.

Cum să îmbunătățiți valoarea medie a comenzii pentru comerțul dvs. electronic

Pentru a îmbunătăți valoarea medie a comenzii , trebuie să luați în considerare următorii pași simpli, dar practici:

1. Folosiți ferestrele pop-up Exit-Intent

O fereastră pop-up cu intenția de ieșire este o fereastră pop-up care apare atunci când utilizatorul este pe cale să părăsească site-ul dvs. Este un ultim efort de a determina utilizatorul să rămână și să facă o achiziție. Și funcționează.

an exit intent popup offering discount with two laptop images

Cum va funcționa asta? Simplu.

Clienții pot părăsi site-ul dvs. dacă acesta nu oferă livrare gratuită sau dacă prețurile sunt prea mari. Oferind vizitatorilor oportunitatea de a primi o reducere sau livrare gratuită folosind ferestre pop-up cu intenția de ieșire, îi puteți atrage să rămână pe site-ul dvs. și să facă o achiziție, cheltuind în cele din urmă mai mult decât au însemnat.

Cheia este să fii creativ când vine vorba de ferestre pop-up cu intenția de ieșire.

Există o mulțime de moduri diferite de a crea o fereastră pop-up cu intenția de ieșire, dar iată câteva sfaturi:

  • Asigurați-vă că fereastra pop-up este relevantă pentru pagina pe care apare.
  • Faceți oferta irezistibilă .
  • Asigurați-vă că fereastra pop-up este ușor de citit și de navigat .
  • Includeți un îndemn puternic la acțiune .
  • Testați diferite variante pentru a vedea ce funcționează cel mai bine pentru site-ul dvs.

Vezi de asemenea

  • 55 Exemple pop-up Exit Intent pentru a crește numărul de conversii
  • 13 Instrumente pop-up Killer Shopify Exit-Intent pentru a crește retenția
  • Cele mai bune 10 pluginuri pop-up Exit Intent pentru WordPress în 2022

2. Oferă „Livrare gratuită” și alte gratuități

Mulți clienți sunt atrași de oferta de transport gratuit.

Includerea transportului gratuit ca stimulent vă poate ajuta să creșteți valoarea medie a comenzii .

Conform raportului BigCommerce Shipping Through Shifting Expectations a 3.000 de consumatori, se vede că 84% au făcut în mod special o achiziție, deoarece transportul a fost gratuit, iar 30% au spus că își măresc întotdeauna dimensiunea comenzilor dacă îi califică pentru livrare gratuită.

a screenshot of Burger King offering one dollar delivery fee with burgers, drink and fries images

Similar cu transportul gratuit, aici puteți vedea gigantul lanțului de fast-food Burger King oferind o taxă de livrare de 1 USD pentru a atrage clienții să facă sau să finalizeze comanda.

Dar nu este singura cale. De asemenea, puteți crește valoarea medie a comenzii, incluzând gratuități la fiecare achiziție.

Freebiturile pot fi orice, de la un mic cadou la o reducere la o achiziție viitoare. Sunt o modalitate excelentă de a le arăta clienților tăi că apreciezi achiziția lor și că vrei să revină pentru mai mult.

a screenshot of MAC cosmetics campaign offering discount and make up kit featuring product and a woman images

În exemplul de mai sus, puteți vedea celebrul brand de machiaj Mac oferind un cadou strălucitor ca parte a strategiei lor de marketing . Au inclus, de asemenea, elemente vizuale ale produsului, un buton CTA și o culoare de fundal aprinsă pentru a se asigura că oferta lor este atrăgătoare și îndemnuri la acțiune.

3. Grupați produse sau creați pachete

Atunci când o companie combină bunuri populare vândute individual într-o cutie cu un preț redus, acest lucru este cunoscut sub numele de grupare mixtă de produse . Clienții pot cumpăra unul sau două bunuri separat sau pot cumpăra mai multe produse grupate.

Aceasta este o modalitate excelentă de îmbunătățire a valorii medii a comenzii , deoarece clienții au șanse mai mari să achiziționeze mai multe articole atunci când sunt toate grupate.

O modalitate de a grupa produsele este să le puneți în pachete . Acesta ar putea fi un pachet de îngrijire a pielii care include un demachiant, un ser și o cremă hidratantă, de exemplu. Sau ar putea fi un pachet de îmbrăcăminte care include o parte de sus, de jos și un accesoriu.

a popup including a woman holding a pot of cream offering a moisturizer bundle

Pachetele sunt o modalitate ușoară de a-ți determina clienții să cumpere mai mult și pot fi o modalitate excelentă de a muta articolele care se vând încet. În plus, vă face magazinul să pară un ghișeu unic pentru toate nevoile lor!

De asemenea, puteți oferi pachete de oferte sau reduceri pentru clienții care achiziționează un anumit număr de articole. Acest lucru va încuraja clienții să cumpere mai mult și, în cele din urmă, va crește valoarea medie a comenzii.

4. Oferă promoții speciale pe durată limitată

Unul dintre cele mai simple răspunsuri la întrebarea „cum vă îmbunătățiți valoarea medie a comenzii” este derularea promoțiilor pe perioadă limitată .

Acesta poate fi orice, de la o vânzare la un cadou sau chiar o lansare de produs nou. Profită de marketingul FOMO (Fear of Missing Out). Declanșează clienții potențiali să ia măsuri rapide, oferind promoții pe timp limitat.

Timpul este cheia atunci când vine vorba de promoții. Vrei să te asiguri că îți promovezi produsele la momentul potrivit și în modul potrivit.

an example of FOMO popup by Popupsmart including black balloons offering a limited time discount

De exemplu, un cadou ar putea funcționa bine în preajma unei sărbători precum Ziua Recunoștinței sau Crăciunul, în timp ce o reducere ar putea fi programată mai bine la sfârșitul sezonului. Sau ar putea fi doar o reducere gratuită de transport care ar putea fi folosită până la sfârșitul zilei.

Gândiți-vă la ce se întâmplă în industria dvs. și la ce ar funcționa cel mai bine pentru afacerea dvs. Elaborați strategii și planificați din timp și veți fi sigur că veți vedea rezultate.

Vezi de asemenea

  • Peste 10 exemple de e-mail de marketing FOMO pentru a stimula conversiile 2022
  • 7 cele mai bune ferestre pop-up de Vinerea Neagră care îți vor crește vertiginos vânzările

5. Upsell sau Cross-Sell de produse complementare

Dacă un client cheltuiește deja bani pe site-ul dvs., doriți să vă asigurați că vede toate celelalte opțiuni care complimentează produsul pe care îl achiziționează.

Una dintre cele mai profitabile strategii este să vinzi bazei de clienți actuale. Există mai multe studii care arată că aceasta este una dintre cele mai bune metode prin care companiile pot face bani.

De aceea, upselling și cross-selling vor deveni probabil mai importante pentru a genera succesul eficient și pe termen lung și pentru a îmbunătăți valoarea medie a comenzii .

Puteți face acest lucru în câteva moduri. Una este prin a sugera articole înrudite pe pagina de finalizare a comenzii.

O alta este includerea recomandărilor de produse pe paginile dvs. de produse. Și, în sfârșit, puteți trimite și e-mailuri automate care oferă clienților produse suplimentare în funcție de ceea ce au cumpărat deja.

a popup aims to improve average order value by offering complimentary products including a scarf and a bag

De exemplu, pe un site de comerț electronic pentru îmbrăcăminte pentru femei, ați putea sugera o pereche de pantofi sau o poșetă care să se potrivească cu rochia sau cămașa pe care o vizionează. Sau, pe un site de comerț electronic pentru mobilier de casă, ați putea sugera o lampă sau un covor să se potrivească cu canapeaua sau patul pe care îl văd.

6. Începeți un program de fidelizare a clienților

O modalitate excelentă de a vă îmbunătăți valoarea medie a comenzii este să configurați un program de fidelizare a clienților.

Deoarece consumatorul mediu petrece mai puțin de un minut pe un site web, este îndoielnic că va vedea majoritatea ofertei de piață a comerciantului și achizițiile potențiale, ceea ce înseamnă că se pierde o posibilitate semnificativă de vânzări ulterioare.

Vestea bună este că clienții care sunt mulțumiți și mulțumiți continuă să cumpere de la dvs., cheltuiesc mai mult decât alții, cheltuiesc mai mulți bani pentru fiecare tranzacție, sunt mai puțin volatili și au șanse mai mari să devină susținători ai mărcii.

Consumatorii noi sunt mai scump de achiziționat și cheltuiesc mai puțini bani decât clienții fideli și repetați. Este vital pentru succesul unei companii ca consumatorii să revină pentru mai mult.

a customer loyalty discount code popup example with a woman shopping illustration

Mai sus, puteți vedea un exemplu pop-up care oferă clienților fideli coduri de reducere.

Clienții care sunt fideli produselor unei anumite companii nu sunt afectați de preț sau disponibilitate. Ei preferă să aștepte – și poate să plătească mai mult – pentru același nivel de serviciu și produs cu care sunt obișnuiți și prețuiesc.

Există câteva moduri diferite în care puteți configura un program de loialitate.

Puteți fie să oferiți clienților puncte pentru fiecare achiziție pe care o fac, fie să oferi reduceri și gratuități pentru clienții care ating un anumit prag de cheltuieli. Acest lucru le va oferi clienților stimulente să continue să cheltuiască din ce în ce mai mult cu dvs.

Indiferent de sistemul pe care îl alegeți, asigurați-vă că le informați clienților despre programul dvs. de loialitate, faceți-le mai ușor să se alăture, iar beneficiile sunt suficient de atractive pentru a-ți încuraja clienții să continue să cheltuiască cu tine.

Acest lucru îi va încuraja să rămână cu tine. Cu cât cheltuiesc mai mult, cu atât primesc mai multe recompense!

7. Aveți un suport de chat în direct funcțional complet

live chat statistics image with a man throwing money around illustration

Dacă ați văzut postarea de pe blog a lui Popupsmart despre statisticile live-chat-ului, știți că oferirea de live-chat crește conversiile și, în cele din urmă, veniturile.

79% dintre companii spun că oferirea de chat live a afectat pozitiv vânzările, veniturile și loialitatea clienților. Deci, este evident că chatul live are un efect pozitiv direct asupra îmbunătățirii valorii medii a comenzii.

Este posibil ca consumatorii să rămână loiali unei companii care oferă asistență prin chat live și să cumpere din nou de la o companie care oferă asistență prin chat live. Este una dintre cele mai rapide și mai simple modalități de a oferi servicii clienților. Le permite clienților să pună întrebări și să primească ajutor pentru comenzile lor în timp real.

8. Construiți încredere

Când oamenii cumpără pentru prima dată dintr-un magazin, ei tind să fie reticenți în a cheltui mulți bani.

Există diverse strategii pentru a converti noii veniți în clienți repetați. Concentrați-vă pe personalizare, marketing prin e-mail și retargeting.

Puteți utiliza ferestre de tip pop-up care vor fi vizibile numai pentru clienții începători care oferă o reducere, livrare gratuită sau coduri de cupon cu o limită minimă de achiziție, astfel încât aceștia să fie mai motivați să cumpere mai multe .

Popupsmart welcome popup example for newcomers offering exclusive content for subscribers

Folosirea mărturiilor este, de asemenea, o modalitate eficientă de a construi încredere cu orice vizitator. Vezi exemplul lui Packlane de mai jos. Ei au inclus un videoclip pentru a arăta cum să reușească cu produsele lor de ambalare personalizate.

a screenshot of Packlane's website showing a testimonial video with a man and a woman featuring

BaseCamp are, de asemenea, o listă lungă de mărturii. Înțelegând bine acest concept, BaseCamp, un instrument SaaS care ajută companiile să gestioneze echipe și sarcini, evidențiază unele dintre cele mai cunoscute mărturii ale utilizatorilor lor pe pagina lor de destinație.

9. Perioade de probă și politică simplă de returnare

Politicile de returnare sunt reglementările pe care un magazin le stabilește pentru a reglementa modul în care consumatorii returnează și schimbă produsele nedorite.

O politică de returnare informează clienții despre ce lucruri pot fi returnate și de ce, precum și despre durata în care sunt permise returnările.

În ceea ce privește construirea încrederii, atunci când clienții vă deschid site-ul sau aplicația, doresc să vadă o politică clară de returnare și rambursare care să prezinte regulile magazinului dvs.

Oamenilor adesea nu le plac cumpărăturile în magazine atunci când nu sunt siguri dacă procesul de returnare și rambursare le va satisface așteptările.

Potrivit Raportului de consiliere pentru investiții al Accenture, 55% dintre consumatori doresc o opțiune de retur la un preț redus.

Return policy statistics with e-commerce related illustration and popupsmart logo

În același studiu, se precizează că politica de retur influențează în cele din urmă 80% din vânzare. Clienții se vor simți mai în siguranță dacă politicile dvs. de returnare sunt prezentate în mod clar și vor fi mai înclinați să aibă încredere în compania dvs.

În mod similar, perioadele de probă generoase demonstrează încrederea dumneavoastră în calitatea produsului. Și această asigurare este transmisă cumpărătorului.

IKEA, de exemplu, oferă o probă de 90 de zile pentru saltelele lor. Dacă cumpărătorul nu este mulțumit de performanța sa, poate să se întoarcă și să aleagă pur și simplu altul. Când știu că pot returna cu ușurință produsul, au tendința de a cumpăra mai mult, ceea ce, în consecință, vă crește AOV.

10. Profitați la maximum de rețelele sociale

Toată lumea este foarte implicată în rețelele sociale. Și o mare parte din acest trafic preferă să cumpere lucruri după ce a citit evaluările din arena socială și a observat utilizarea în lumea reală . De fapt, mulți clienți vor cumpăra un produs de la compania dvs. numai după ce au citit o recenzie pe internet .

Partajarea feedback-ului clienților pe canalul social dedicat al companiei este o tactică solidă aici. Puteți solicita recenzii despre produse de la influenți sociali.

Astăzi, fotografia din rețelele sociale bazată pe imagini vă poate ajuta compania să se dezvolte. De asemenea, puteți utiliza puterea conținutului generat de utilizatori (UGC) în e-mailuri, incluzând recenzii și postări pe rețelele sociale de la persoane reale care v-au folosit produsele.

Rețelele sociale vă oferă conținut generat de utilizatori. UGC oferă dovezi sociale demonstrând ce le place și cumpără oamenii, precum și cum apar articolele în viața reală.

Clienții sunt mai probabil să cumpere atunci când pot vedea imagini și videoclipuri ale mărcii dvs. în acțiune.

Aceste tactici pot ajuta pur și simplu la îmbunătățirea AOV.

Inainte sa pleci...

Acum că știți modalitățile de îmbunătățire a valorii medii a comenzii , este timpul să puneți în aplicare aceste sfaturi și să începeți să vedeți rezultate!

Nu încercați toate metodele pentru a vă îmbunătăți valoarea medie a comenzii dintr-o singură mișcare. În schimb, încercați fiecare opțiune și determinați care este cel mai eficient pentru dvs., apoi rămâneți la ceea ce funcționează.

Rețineți că poate dura ceva timp pentru ca eforturile dvs. să înceapă să dea roade, dar atâta timp cât rămâneți concentrat și motivat, ar trebui să puteți îmbunătăți valoarea medie a comenzii în cel mai scurt timp.

Și cine știe? Odată ce ați crescut valoarea medie a comenzii, este posibil chiar să puteți începe să vă extindeți afacerea și să o duceți la nivelul următor.

întrebări frecvente

De ce este importantă valoarea medie a comenzii?

Valoarea medie a comenzii oferă informații despre obiceiurile de cumpărare ale clientului, bugetul de publicitate online și chiar prețul produsului . Când îmbunătățiți valoarea medie a comenzii, vă creșteți direct profitabilitatea și creșterea veniturilor.

Ce este un AOV bun?

Valoarea medie a comenzii dvs. variază în funcție de produs și industrie.

Desigur, AOV-ul tău va fi mai mare dacă vinzi lucruri precum mașini de lux, bijuterii costisitoare, mobilier etc.

Dacă oferiți lucruri precum cărți sau pixuri, AOV va fi mai mic , deoarece articolele pe care le vindeți sunt mai puțin costisitoare. Un AOV bun este adesea o valoare medie a comenzii mai mare decât concurenții din nișa dvs.

Valoarea medie a comenzii include reducerile?

Da, deducerile/reducerile clienților și alte intrări relevante au o influență directă asupra valorii medii generale a comenzii. Pe scurt, reducerile au un efect asupra valorii medii generale a comenzii.

Verificați acestea!

  • 9 Cele mai bune practici de design pop-up care îi țin pe clienți să cumpere

  • Optimizarea paginii de produs 101: Cele mai bune sfaturi și exemple

  • Cele mai bune 10 statistici de creștere a comerțului electronic pe care ar trebui să le cunoașteți

  • Cele mai importante statistici de cumpărături online pe care le veți citi astăzi