Prezentare generală Google Ads: tot ce trebuie să știți
Publicat: 2018-01-17Navigare rapidă
- Introducere
- Ce este Google Ads?
- Structura și configurarea contului Google Ads
- Cum funcționează Google Ads?
- Rețeaua de căutare Google
- Ce valori ia în considerare Google?
- Cost pe clic (CPC)
- Clasamentul anunțului
- Scorul de calitate
- Cum se determină Scorul de calitate?
- Rata de clic (CTR) estimată
- Relevanța anunțurilor
- Experiență în pagina de destinație
- Rețeaua de display Google
- Cum funcționează Rețeaua de display Google?
- Pot folosi Google Ads pentru a rula campanii de marketing afiliat?
- Concluzie
Introducere
Sunt multe de spus despre publicitatea online și despre oportunitățile largi pe care le are pentru orice profesionist hotărât.
Într-adevăr, publicitatea online promite să ofere o interacțiune mai bună cu clientul, posibilitatea de a urmări comportamentul utilizatorului în timp real, o raportare precisă a rezultatelor anunțurilor și multe altele.
Chiar și așa, unul dintre cele mai importante avantaje este capacitatea pe care o au agenții de publicitate de a livra reclame direcționate către publicul lor.
Într-adevăr, obiectivul principal care se află în fața agenților de publicitate de astăzi este acela de a ajunge la clienții potriviți la momentul potrivit.
În acest sens, programul de publicitate Google – Google Ads – vă ajută să ajungeți efectiv la utilizatori online.
Mai mult, vă permite să oferiți soluții concrete potențialilor dvs. clienți.
Nu în ultimul rând, Google Ads vă ajută să creați o prezență suplimentară online.
Sunteți gata pentru recenzia mea super specială Google Ads și ghidul meu Google Ads complet gratuit?
Doriți ajutor Google Ads?
Sunteți gata pentru un curs Google Ads pe care nu îl veți uita niciodată?
E timpul să înveți Google Ads și să faci să plouă de parcă ar fi nebun!
Ce este Google Ads?
Google Ads este programul de publicitate online al Google.
Permite utilizatorilor și companiilor să facă publicitate și să ajungă la publicul interesat de produsele și serviciile pe care le oferă în Rețeaua de căutare Google, precum și în rețeaua lor de site-uri web partenere.
La fel ca în lumea marketingului afiliat, agenții de publicitate din Google Ads plătesc numai pe rezultat.
Cum?
Simplu!
Când cineva dă clic pe anunțul său, îi vizitează site-ul web, își vede videoclipul pe YouTube sau îl sună.
Cu alte cuvinte, atunci când reclama lor are succes.
Folosind anunțuri de căutare bazate pe text, anunțuri grafice, anunțuri video YouTube sau anunțuri mobile în aplicație, agenții de publicitate își pot ajunge la publicul țintă cu Google Ads plătind (licitand pe diferite criterii) pentru ca anunțurile lor să fie plasate în partea de sus a pagina cu rezultatele căutării sau să fie afișate pe alte site-uri web din rețelele Google.
Structura și configurarea contului Google Ads
Sunteți gata să înțelegeți cum să utilizați Google Ads?
Sa mergem!
La fel ca orice altă platformă, contul Google Ads are o structură specifică cu care fiecare agent de publicitate trebuie să fie familiarizat pentru a derula campanii de succes online.
Imaginea de mai jos vă arată cum ar trebui să fie structurat un cont.
Cel mai înalt nivel este nivelul contului în care agenții de publicitate pot ajusta informațiile de facturare și fusul orar.
Fiecare cont are campanii, inclusiv în cadrul diferitelor grupuri de anunțuri.
În ceea ce privește grupurile de anunțuri, acestea constau în anunțuri și criterii specifice de direcționare, cum ar fi cuvinte cheie, audiențe, interese etc.
Există chiar și un instrument de cuvinte cheie Google Ads, cunoscut și sub numele de Planificator de cuvinte cheie Google Ads.
O poți verifica chiar aici!
Pentru a crea un cont pe Google Ads, agentul de publicitate trebuie să folosească o adresă de e-mail și o parolă.
Conectarea la Google Ads este super simplă.
Condiția obligatorie aici este ca această adresă de e-mail să fie un cont Google (înregistrat pe Gmail).
Veștile bune?
Acest cont poate fi folosit pentru a vă conecta la toate produsele Google, inclusiv la reclame.
Da!
Conectarea la Google Ads este într-adevăr simplă.
Un alt aspect grozav?
Faptul că – odată asociat cu un cont Google – nu vă puteți folosi e-mailul pentru niciun alt cont și produs Google.
Aceasta înseamnă că – dacă vă așteptați să gestionați câteva conturi Ads – am vești proaste pentru dvs.:
Nu se poate!
În acest caz specific, trebuie să creați un alt cont de manager Google Ads.
Odată creat, agentul de publicitate va trebui să își configureze fusul orar și detaliile de facturare.
Fusul orar poate fi schimbat o singură dată, în timp ce setările de facturare vor rămâne pentru totdeauna.
Ce să fac?
Vă sugerez să acordați o atenție sporită acestor detalii atunci când vă creați contul.
Dar detaliile de facturare?
Aici, agenții de publicitate pot opta între plăți manuale și automate, folosind fie un card de debit, fie un card de credit.
Cum funcționează plățile manuale în Google Ads?
Acestea sunt o modalitate prin care vă puteți plăti anticipat campania Google Ads.
Dacă agentul de publicitate decide să efectueze o plată în valoare de 150 USD, din această sumă se va deduce costul campaniei.
Cu plățile automate, agenții de publicitate sunt taxați automat după ce anunțurile lor sunt afișate sau o dată la 30 de zile după ultima debitare.
Cum funcționează Google Ads?
Acest curs Google Ads merge excelent!
Dar asteapta!
Înainte să vă permit să mergeți mai departe și să vă scufundați în secretele platformei și să vă învăț cum să vă creați prima campanie de publicitate online, trebuie să faceți ceva.
Ce este?
Simplu.
Trebuie să te uiți mai atent!
Detaliu, frate!
Vom verifica câteva valori și factori importanți legați de Google Ads.
Mai mult?
Vom trece, de asemenea, prin elementele de bază ale celor două rețele principale:
Căutare Google și Rețeaua de display Google.
Să ne ocupăm mai întâi de Rețeaua de căutare Google, nu?
Rețeaua de căutare Google
Dacă ar fi să descriu Google Ads într-un cuvânt, acesta ar fi cuvântul „licitație”.
Să ne imaginăm că cauți un iPhone pe Google.
După cum puteți vedea în imagine, atunci când căutați pe Google, veți verifica cel mai adesea anunțurile situate deasupra și sub rezultatele căutării organice pe prima și a doua pagină a motorului de căutare.
Pentru ca aceste anunțuri să fie afișate, primul lucru pe care trebuie să îl facă agenții de publicitate este să includă aceleași cuvinte cheie (sau similare) în campaniile lor pe Google Ads.
Dacă vă concentrați pe exemplul de mai sus, ne-am referi la cuvinte cheie precum „iphone” și la cuvinte cheie care sunt într-un fel legate de iPhone.
Să presupunem că cauți un iPhone.
Tastați iPhone în bara de căutare Google.
Odată ce apăsați butonul de căutare, Google începe să parcurgă toți agenții de publicitate care au inclus cuvântul cheie „iphone” (sau cuvinte cheie similare) în campaniile lor în reclame și începe să organizeze o licitație.
Dacă mai mult de un agent de publicitate licita pe un iPhone pentru o anumită locație și Google decide că cuvântul cheie este relevant pentru interogarea de căutare a utilizatorului, se declanșează o licitație.
Toate bune.
Dar acum te intrebi:
„Care sunt aceste fotografii de pe iPhone pe care le pot vedea deasupra reclamelor?”
Sunt reclame și se numesc anunțuri pentru Cumpărături Google.
De asemenea, sunt administrate de Ads.
Cu toate acestea, principiul din spatele acestor reclame este diferit.
Doriți să aflați mai multe despre acest tip specific de anunțuri Google?
Vom intra în mai multe detalii în următoarele articole din această serie Google Ads.
Tot ce trebuie să știți pentru moment este că anunțurile pentru Cumpărături Google pot apărea și pe o căutare rapidă pe Google.
Revenirea la licitație și la cuvintele cheie:
Pentru ca reclamele să fie afișate pe Google, motorul de căutare va lua în considerare unele valori.
Ce valori ia în considerare Google?
Vă întrebați ce valori ia în considerare Google pentru a prezenta anunțuri pe Google Ads?
Verifică-le pe toate acum!
Cost pe clic (CPC)
Când agenții de publicitate introduc cuvinte cheie în campaniile lor, aceștia trebuie să decidă cât sunt dispuși să cheltuiască atunci când utilizatorii dau clic pe anunțurile lor.
Luând în considerare concurența și suma maximă pe care agenții de publicitate sunt dispuși să o cheltuiască (acesta este CPC-ul maxim pe care îl aleg, care tinde să fie mai mic decât CPC-ul real pe care îl plătesc), Google va introduce anunțul în SERP-uri.
Deoarece mă refer la locație, este timpul să trecem la următoarea valoare pe care Google ține.
Clasamentul anunțului
Clasamentul anunțului este responsabil pentru poziția pe care o vor ocupa anunțurile dvs. pe pagina cu rezultatele căutării Google.
Se bazează pe două lucruri:
- suma licitată maximă pentru acel cuvânt cheie specific (CPC maxim pe care o alege agentul de publicitate pentru cuvintele sale cheie)
- o altă valoare destul de importantă numită Scorul de calitate
Doriți să vedeți cum se calculează această poziție a anunțului?
Click aici!
Scorul de calitate
O altă măsură importantă?
Scorul de calitate Google Ads.
Despre asta este vorba Ads.
Indica cât de relevante sunt pagina de destinație și anunțurile pentru cuvintele cheie pe care le-ați ales.
Scorul este calculat pe o scară de la 1 la 10, unde 10/10 va însemna practic că aveți cele mai bune cuvinte cheie.
Cum se determină Scorul de calitate?
Să aruncăm o privire la trei factori specifici, nu?
Rata de clic (CTR) estimată
Înainte de a defini care este rata de clic așteptată, să ne uităm mai întâi la CTR în sine.
CTR este o valoare care măsoară cât de des utilizatorii care văd anunțurile dvs. ajung să facă clic și cât de bine au de fapt cuvintele cheie și anunțurile dvs.
Formula pentru calcularea CTR este simplă:
Numărul total de clicuri împărțit la numărul total de afișări ori 100.
Să ne imaginăm că anunțul dvs. a primit 20 de clicuri și că a fost afișat de 5000 de ori.
CTR-ul acestui anunt anume ar fi cam așa:
20/5000 = 0,4% CTR
Rata de clic așteptată este strâns legată de CTR în sine.
Măsoară estimarea Google cu privire la probabilitatea ca spectatorii anunțului să facă clic pe anunțuri atunci când sunt afișate pentru un anumit cuvânt cheie.
Când calculează CTR-ul așteptat, Google ia în considerare datele istorice ale cuvintelor cheie (cât de bine au funcționat acestea), în funcție de poziția anunțurilor dvs.
Evaluările posibile ale ratei de clic așteptate pe care agenții de publicitate le pot obține sunt „peste medie”, „medie” sau „sub medie”, folosind doar cuvântul cheie cu potrivire exactă.
Valoarea CTR așteptată vă ajută să înțelegeți cât de probabil este ca utilizatorii să facă clic pe anunțurile dvs. atunci când acestea sunt afișate pentru un anumit cuvânt cheie.
O stare „sub medie” înseamnă că anunțul dvs. nu atrage niciun interes tangibil pentru a-i atrage pe utilizatori pe site-ul dvs. web și pentru a finaliza acțiunea dorită de agentul de publicitate.
În plus, un CTR scăzut are un impact negativ asupra Scorului de calitate și, de asemenea, are un impact asupra costurilor campaniilor dvs., care vor fi evident mai mari.
Relevanța anunțurilor
Această valoare conectează cuvintele cheie cu anunțurile dvs.
Vă arată cât de relevante sunt cuvintele cheie pe care le-ați selectat pentru anunțurile dvs.
La fel ca în cazul CTR așteptat, relevanța anunțului are trei stări care măsoară această relevanță:
„Sub medie”, „medie” sau „peste medie”.
Experiență în pagina de destinație
Îți amintești exemplul iPhone?
Să revenim repede la asta!
Să ne prefacem că există un utilizator în stratosfera internetului.
Tipul ăsta caută un iPhone 6s.
Face clic pe anunțul tău și ajunge pe pagina ta, care îi oferă diferite tipuri de iPhone.
Iată despre ce se referă experiența paginii de destinație:
Configurarea adreselor URL de destinație relevante pentru anunțurile dvs. și apoi direcționarea utilizatorilor către conținutul pe care îl caută.
Experiența paginii de destinație afectează în mod direct clasarea anunțului, CPC și poziția în licitația publicitară.
În plus, o experiență slabă a utilizatorului poate reduce numărul de afișări ale anunțurilor dvs.
Rețeaua de display Google
Este timpul pentru Rețeaua de display Google!
Rețeaua de display Google (GDN) este al doilea segment principal al rețelei Google.
Potrivit surselor externe, GDN ajunge la 90% din toți utilizatorii de internet și are peste 2 milioane de site-uri web.
O parte din Rețeaua de display Google sunt site-uri web precum Google Finance, Gmail, Blogger, YouTube, precum și alte site-uri web și aplicații mobile care sunt parteneri Google (site-uri web Google AdSense, DoubleClick Ad Exchange etc.)
În imaginea de mai jos, puteți vedea un exemplu de anunț situat pe un site web care face parte din Rețeaua de display Google.
După cum am menționat deja, Rețeaua de display Google vă permite să difuzați anunțuri text împreună cu alte tipuri de formate, cum ar fi anunțuri imagine (anunțuri banner), video (YouTube) sau anunțuri rich media (HTML, Flash).
Cum funcționează Rețeaua de display Google?
Spre deosebire de rețeaua de căutare Google, Rețeaua de display Google acționează mai mult ca o cunoaștere a mărcii produsului sau serviciului dvs.
Acesta atrage clientul într-o etapă anterioară a procesului de cumpărare.
Imaginați-vă că doriți să cumpărați o mașină nouă.
Majoritatea oamenilor încep să verifice prețul, modelul și cel mai bun moment pentru a cumpăra o mașină de pe internet.
Ce să faci, atunci?
Înțelegeți această activitate interesantă.
Cum?
Introduceți cuvinte și expresii relevante pentru produsele și serviciile dvs. (direcționare în funcție de context) în anunțuri.
Ulterior, platforma începe să scaneze conținutul site-urilor web, care fac parte din GDN, care sunt relevante pentru cuvintele tale cheie.
Apoi afișează anunțuri text potențialilor dvs. clienți.
Un alt tip de direcționare disponibil în Rețeaua de display Google?
Puteți viza după criterii demografice, interese și subiecte, un alt tip de public.
Puteți chiar să afișați anunțuri pe anumite site-uri web alese de dvs. (destinații de plasare gestionate).
Fără îndoială, există o funcție de direcționare super puternică disponibilă în rețelele de căutare și display Google Ads, dar și în multe alte platforme, cum ar fi AdRoll, Retargeter sau Facebook.
Ce este, te întrebi?
Retargeting (remarketing Google Ads).
Este într-adevăr unul dintre acele elemente fundamentale Google Ads!
Această opțiune este potrivită pentru acei utilizatori care au părăsit site-ul web al agentului de publicitate fără a finaliza acțiunea dorită:
O achiziție, o înscriere la un buletin informativ sau altele.
Informațiile pentru acest public sunt inserate în anumite liste de remarketing pe care agentul de publicitate le poate configura în sistemul de anunțuri, pe baza codului cookie al utilizatorului.
Sistemul Google Ads ia în considerare aceste informații.
Apoi, începe să afișeze anunțuri „memento” acestor utilizatori pe site-urile web din Rețeaua de display Google pe care se întâmplă să navigheze.
Pot folosi Google Ads pentru a rula campanii de marketing afiliat?
Ești un agent de marketing afiliat, nu-i așa?
Asta înseamnă că ai așteptat acest răspuns de mult timp.
E timpul să-l dai.
Raspunsul este da.
La naiba, da!
Atenție, totuși.
Ar trebui să înțelegeți că reclamele sunt foarte restrictive atunci când vine vorba de marketing afiliat și de unele dintre practicile sale umbrite.
Aceasta înseamnă că trebuie neapărat să cunoașteți politicile lor înainte de a difuza orice reclamă.
Mai mult, trebuie să oferiți un site web sau o pagină de destinație de înaltă calitate în care puteți evidenția beneficiile produsului sau serviciului specific pe care îl faceți publicitate.
De asemenea, trebuie să TRIMITEȚI TOT TRAFICUL DE LA ANUNȚ ÎN ACEA PAGINA.
Am decis să folosesc majuscule aici, deoarece majoritatea afiliaților folosesc redirecționări către alte pagini web.
Acest lucru este complet interzis pe Google Ads.
Să o punem așa, ca să nu se facă iluzii:
Practicile umbrite sunt interzise pe reclame.
Dacă doriți să aveți succes pe această platformă, ar trebui să fiți pregătit să oferiți conținut de înaltă calitate.
Trebuie să fie relevant pentru ceea ce caută utilizatorii.
Ce altceva ar trebui să știi?
Trebuie să verificați termenii fiecărui program de afiliere pentru a vă asigura că sunt de acord cu metodele de promovare la care doriți să mergeți.
Mai mult?
Ar trebui să vă așteptați să plătiți un preț scump pentru acest festival Google Ads.
Când vine vorba de publicitate, Google Ads este una dintre sursele de trafic cu cea mai mare conversie.
Cu toate acestea, costul Google Ads nu este o glumă.
De fapt, poate fi destul de scump.
Prețul Google Ads este ridicat.
Vă gândiți să difuzați campanii de anunțuri?
Pe lângă discuțiile cu echipa de asistență Google Ads despre contul dvs. Google Ads, iată ce puteți face:
Verificați secțiunea de ajutor.
Totul este destul de organizat.
Este aproape ca un Google Ads pentru manechini.
Puteți învăța cu ușurință elementele de bază (chiar dacă nu este cu adevărat recomandat pentru începători).
Concluzie
Asta e tot pentru acest curs Google Ads.
Acum știți ce sunt Google Ads, cum funcționează Google Ads și sunteți gata să rulați.
Acum aveți o certificare Google Ads de cunoștințe extraordinare, oferită de mine, un expert Google Ads al Academiei Mobidea.
Cu peste 1,2 milioane de agenți de publicitate și cu dominația recentă a companiei pe piața de publicitate în căutarea mobilă, Google Ads este pregătit să își continue succesul uimitor în anii următori.
Dacă vindeți un produs sau un serviciu real, site-ul dvs. web se convertește. Dacă urmați politicile Google AdWord, aveți o configurație excelentă a campaniei și un buget decent de testat, puteți face cu siguranță să plouă pe reclame.
O gestionare excelentă Google Ads vă va permite să creați campanii și să culegeți recompense.
Alt lucru:
Nu lăsați acest articol să fie singura dvs. sursă de informații despre Google Ads.
Aflați mai multe despre instrumentul de previzualizare Google Ads, editorul Google Ads și multe altele, verificând blogul oficial Google Ads!
Noroc!
Vezi si:
- Agenții de publicitate vs editori: diferența și starea relației
- Cum să utilizați direcționarea într-o campanie de cumpărare media
- Design banner pentru marketing afiliat: Ghidul definitiv
- Cele mai bune surse de trafic pentru profesioniștii de marketing afiliat
- AdSense vs marketing afiliat: Ghidul definitiv pentru 2018
- Instruire Google Ads: Lista celor mai bune cursuri și ghiduri din 2018