Jak zoptymalizować reklamy na LinkedIn! Dowiedzmy się o każdym szczególe!

Opublikowany: 2023-10-09
Czy wiedziałeś?
Marki odnotowują nawet 3-krotny wzrost atrybutów marki i 33% wzrost zamiaru zakupu w wyniku ekspozycji na reklamy podczas reklamowania się na LinkedIn!

LinkedIn to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych platform marketingu B2B. Z ponad 950 milionami członków i 63 milionami zarejestrowanych firm, LinkedIn oferuje ogromnemu potencjalnemu odbiorcy Twoich reklam, zwłaszcza jeśli masz model biznesowy B2B.

Jak jednak zadbać o to, aby Twoje reklamy wyróżniały się i docierały do ​​właściwych osób? W tym poście na blogu podzielimy się spostrzeżeniami na temat optymalizacji reklam LinkedIn Ads w celu uzyskania lepszych wyników i wyjaśnimy, dlaczego LinkedIn jest jedną z najlepszych platform dla marketingu B2B.

Odtąd będziemy zajmować się kampaniami LinkedIn utworzonymi za pomocą Menedżera kampanii LinkedIn dla Twojej strony firmowej, a nie tylko promowaniem postów .

Będziemy przekazywać dalej jak tworzyć reklamy na Linkedin. Postaramy się udzielić bardziej bezpośrednich wskazówek na temat podstaw, takich jak wybór celów kampanii, dotarcie do odbiorców i organizacja budżetu.

Z drugiej strony, jeśli chodzi o treść, będziemy rozmawiać o znaczeniu organicznych postów i przyzwoitego zarządzania stroną LinkedIn podczas reklamowania się na Linkedin oraz o tym, jak oparte na sztucznej inteligencji narzędzie Circleboom do zarządzania mediami społecznościowymi, a mianowicie Circleboom Publish, może Ci w tym wszystkim pomóc.

Zacznijmy od celów kampanii.

Reklamy LinkedIn oferują różne formaty reklam do różnych celów

Cokolwiek robisz w życiu, pierwszym krokiem zawsze jest ustalenie celu, więc to samo można powiedzieć o reklamach na LinkedIn. Nie chodzi tylko o to, czego chcesz i na jakim etapie ścieżki marketingowej chcesz się zająć, ale wpływa to również na dostępne formaty reklam.

Cel Cel marketingowy Obsługiwane formaty reklam
Świadomość marki „Chcę, aby więcej osób dowiedziało się o mojej firmie”. Reklamy z pojedynczym obrazem, reklamy wideo, reklamy tekstowe, reklamy karuzelowe, reklamy Spotlight, reklamy obserwujące, reklamy w dokumentach, reklamy w konwersacjach, reklamy na wydarzenia
Wizyty na stronie internetowej „Chcę, aby ludzie odwiedzali witrynę docelową poza LinkedIn”. Reklamy z pojedynczym obrazem, reklamy wideo, reklamy tekstowe, reklamy karuzelowe, reklamy Spotlight, reklamy w wiadomościach, reklamy w dokumentach, reklamy w konwersacjach, reklamy na wydarzenia
Zaręczyny „Chcę, aby więcej osób angażowało się w moje posty”. Reklamy z pojedynczym obrazem, reklamy karuzelowe, reklamy wideo, reklamy dokumentowe, reklamy obserwujące, reklamy konwersacyjne, reklamy związane z wydarzeniami
Wyświetlenia wideo „Chcę, żeby więcej ludzi oglądało moje filmy”. Reklamy wideo
Generowanie leadów „Chcę mieć więcej wartościowych potencjalnych klientów na LinkedIn”. Reklamy z pojedynczym obrazem, reklamy w dokumentach, reklamy w wiadomościach, reklamy karuzelowe, reklamy wideo, reklamy w konwersacjach
Talenty prowadzą „Chcę zidentyfikować kandydatów zainteresowanych wolnymi stanowiskami.” Reklamy z pojedynczym obrazem, reklamy karuzelowe, reklamy Spotlight, reklamy wideo
Konwersje strony internetowej „Chcę więcej zakupów, rejestracji i pobrań”. Reklamy z pojedynczym obrazem, reklamy w dokumentach, reklamy w wiadomościach, reklamy karuzelowe, reklamy tekstowe, reklamy w centrum uwagi, reklamy wideo, reklamy konwersacyjne
Ubiegający się o pracę „Chcę promować możliwości zatrudnienia w mojej firmie”. Reklamy z jednym obrazem, reklamy w centrum uwagi, ogłoszenia z pojedynczą pracą, ogłoszenia z wieloma ofertami pracy

Zanim podejmiesz decyzję o celu reklamy, musisz oczywiście zaznaczyć swój główny cel marketingowy na LinkedIn. Którymi częściami ścieżki marketingowej będziesz się zajmować? Czy zamierzasz reklamować się na LinkedIn w celach długoterminowego budowania marki i wolisz marketing na górnej ścieżce? Czy skoncentrujesz się bardziej na działaniach na niższym etapie i będziesz szukać krótkoterminowych, bezpośrednich rezultatów? Czy masz wystarczający budżet, aby przejść pełną ścieżkę?

Oto kilka rzeczy, o których warto pamiętać przy wyborze celu i doborze zgodnych z nim formatów reklam.

Zdobądź świadomość marki dzięki reklamom LinkedIn

Według Nielsena „1-punktowy wzrost wskaźników marki, takich jak świadomość i rozważanie zakupu, powoduje 1% wzrost sprzedaży”. Reklama na LinkedIn słynie jednak z wysokich kosztów jednostkowych w porównaniu do innych platform. Jeśli masz ograniczony budżet, możesz rozważyć reklamę międzyplatformową.

Jeśli jednak masz wystarczający budżet, uruchomienie kampanii zwiększającej świadomość lub wyświetlenia wideo przed podjęciem działań nastawionych na konwersję może z wyprzedzeniem poinformować odbiorców, obniżyć koszty i umożliwić remarketing.

Zaadresuj środek lejka marketingowego za pomocą reklam LinkedIn opartych na rozważaniach

Używaj reklam angażujących ostrożnie, ponieważ mogą nie przynieść Ci niczego poza kilkoma drogimi polubieniami. Świetnie sprawdzają się w budowaniu Twojego PR, ale nawet to może okazać się nieco ryzykowne, jeśli Twoje treści spotkają się z negatywnymi komentarzami.

W przypadku filmów mogą one służyć nie tylko wyświetleniom, ponieważ zapewniają nawet 5 razy większe zaangażowanie na Linkedin. Dowiedz się więcej o marketingu wideo na Linkedin , a być może zechcesz ponownie rozważyć sposób alokacji budżetu.


Generuj potencjalnych klientów i uzyskuj konwersje dzięki reklamom LinkedIn

Być może jest to główny powód, dla którego reklamy LinkedIn Ads mogą być jednym z najskuteczniejszych narzędzi cyfrowych dla małych i średnich firm. Wiele by tu powiedzieć, ale trzymajmy się sedna:

  • Oficjalne dokumenty, wyniki badań lub jakikolwiek inny informacyjny i interesujący dokument mogą pomóc widzom dowiedzieć się więcej o Tobie. Ale mogą również służyć jako przynęta do generowania leadów. Wystarczy poprosić użytkowników o wypełnienie formularza kontaktowego przed pobraniem artykułu, co ułatwi proces pozyskiwania leadów.
  • Formularze lead gen utworzone na LinkedIn pozwalają użytkownikom, którzy klikną na Twoje reklamy, zobaczyć automatycznie wypełniany formularz, co oznacza, że ​​informacje, które wprowadzili już w swoim profilu, zostaną wykorzystane bez konieczności ich ponownego wpisywania. Może to być przydatne, gdy skracasz podróż klienta, ponieważ będziesz otrzymywać te same dane kontaktowe bez konieczności opuszczania LinkedIn i odwiedzania strony docelowej.
  • Jeśli korzystasz ze strony docelowej, zawsze pamiętaj o optymalizacji jej projektu i możliwego doświadczenia użytkownika. Pamiętaj, że czas spędzony na tej stronie będzie znacznie krótszy, niż sobie wyobrażasz w przypadku większości osób klikających reklamy. Dlatego umieszczanie coraz większej liczby informacji na stronie docelowej nie zawsze musi oznaczać generowanie większej liczby wykwalifikowanych potencjalnych klientów.
  • Kiedy już zdobędziesz dane kontaktowe osoby podejmującej decyzję, możesz połączyć wiele różnych działań sprzedażowych i marketingowych, aby zamienić potencjalnego klienta w sfinalizowaną transakcję. Jeśli więc próbujesz wesprzeć swój zespół sprzedaży w działaniach marketingu cyfrowego, pamiętaj o skierowaniu tych potencjalnych klientów do swojej bazy danych CRM i uczyń ich częścią swojego rurociągu sprzedaży .

Korzystanie z reklam LinkedIn w swoich postach z ofertami pracy

Możesz publikować oferty pracy za pośrednictwem swojej strony firmowej na LinkedIn i otrzymywać bezpłatnie do 50 kandydatów. Nie możesz jednak odfiltrować tego, kto zobaczy tę ofertę pracy, jeśli nie zamieszczasz na niej ogłoszenia.

Będziesz oczywiście starał się znaleźć najlepszego możliwego kandydata na dowolne wolne stanowisko pracy, więc pytanie o wszystko, czego potrzebujesz, oprócz odpowiednich umiejętności dla kandydatów, jest całkiem naturalne. Ale jeśli masz również określone kryteria dotyczące tego, komu pokazywać Twoje oferty pracy, wydanie trochę pieniędzy na ogłoszenia o pracę nie zaszkodzi zbytnio. Albo 50 nie jest idealną liczbą kandydatów do wyboru i po prostu przeglądasz ogłoszenia o pracę.

Tylko nie mieszaj ogłoszeń talentów z ogłoszeniami kandydatów do pracy. Posiadanie otwartego stanowiska w firmie, a szukanie szefa to dwie zupełnie różne rzeczy, z czego druga z kolei może przynieść większe korzyści firmom doradczym HR.

Czy jesteś po drugiej stronie stołu? W takim razie może Cię to zainteresować:


Wskazówki dotyczące targetowania i optymalizacji budżetu dla reklam LinkedIn

Opcje kierowania oferowane przez LinkedIn Ads sprawiają, że reklamowanie się na nich jest wyjątkowe, ponieważ prawie żadna inna cyfrowa platforma reklamowa nie pozwala na wyświetlanie reklam tylko „menedżerom ds. zakupów lub dyrektorom sprzedawców detalicznych IT w Indiach, którzy zatrudniają od 500 do 1000 pracowników”.

Oczywiście ma to swoją cenę. Chociaż w dużej mierze zależy to od Twoich celów, kierowania i kreacji, nie będzie błędem stwierdzenie, że średnie CPM i CPC są wyższe na LinkedIn w porównaniu z podobnymi kampaniami prowadzonymi za pośrednictwem Google Ads lub innych platform mediów społecznościowych.


Wskazówki dotyczące optymalnego targetowania reklam LinkedIn

Oto, co LinkedIn zaleca jako najlepsze praktyki i kilka dalszych wskazówek, które często są pomijane:

  • Język angielski może zostać wybrany jako język odbiorców, jeśli podczas kierowania nie zostanie podany język lokalny. Z drugiej strony wybranie języka angielskiego na obszarach, gdzie dostępny jest język lokalny, pozwala dotrzeć do wszystkich użytkowników w regionie. Jednak kopie reklam, a czasami nawet kreacje, muszą być w tym samym języku, w przeciwnym razie reklamy zostaną odrzucone.
  • Oczekuje się, że Twoja grupa docelowa będzie większa niż 50 000 członków. W przeciwnym razie budżet może nie zostać w pełni wykorzystany, a reklamy mogą uzyskać mniej wyświetleń niż początkowo przewidywano.
  • Kierowanie geograficzne może czasami nie działać w pełni na poziomie szczegółowym. Innymi słowy, używanie krajów jako lokalizacji jest w porządku, ale zawężenie zakresu może pominąć część docelowych odbiorców ze względu na rozbieżności geograficzne, szczególnie w przypadku stanów, miast i miasteczek o tych samych nazwach (takich jak Nowy Jork i Nowy Jork).
  • Zachowaj ostrożność przy wyborze opcji kierowania otwartego, takich jak umiejętności członków, szkoły członkowskie lub grupy członkowskie. Możesz napotkać tę samą rozbieżność, która ma miejsce również tam.
  • Jeśli to możliwe, pamiętaj o korzystaniu z własnych danych bezpośrednio lub w celu ponownego targetowania. Z pewnością zobaczysz lepsze wyniki osiągnięte przy niższych kosztach. Ponieważ wtedy prawdopodobnie dotrzesz do użytkowników, którzy lepiej znają Twoją firmę i produkty.
Możesz wykorzystać obserwujących Twoją stronę, użytkowników, którzy weszli w interakcję z Twoimi poprzednimi reklamami oraz użytkowników, którzy odwiedzili Twoje strony docelowe podczas tworzenia odbiorców. Możesz także dopasować użytkowników LinkedIn do istniejącej bazy danych e-mail Twojej firmy, a nawet uzyskać z nich podobnych odbiorców.

  • Zwróć uwagę na to, kogo uwzględniasz, a kogo wykluczasz oraz jak łączysz odbiorców za pomocą opcji „i/lub”. Innymi słowy, zawsze zwracaj uwagę na fałszywe negatywy i pozytywne wyniki podczas filtrowania, jeśli nie chcesz pominąć potencjalnych klientów lub wydać większość swojego budżetu na nieistotną grupę użytkowników LinkedIn.
  • Jeśli kierujesz reklamy do dużych korporacji, pamiętaj, że „menedżer” zmiany w McDonald's lub „menedżer” mediów społecznościowych freelancer, który określa swój profil jako pracujący w Fiverr, może również znajdować się wśród docelowych odbiorców, próbując dotrzeć do menedżera: decydentów na szczeblu przedsiębiorstw zatrudniających ponad 10 000 pracowników.

Wskazówki dotyczące budżetu dotyczące reklam na LinkedIn

Oto, o czym należy pamiętać, dostosowując budżety reklam na LinkedIn:

  • Minimalne dzienne wydatki to 10 dolarów, więc na 30-dniową kampanię trzeba wydać co najmniej 300 dolarów.
  • Umieszczenie reklam w LinkedIn Audience Network może radykalnie obniżyć koszty, ale będzie to również kompromis pod względem dokładności i skuteczności.
  • Wybierz mądrze strategię ustalania stawek . Czasami ręczne określanie stawek lub ograniczanie kosztów może być dobrym rozwiązaniem, aby zmaksymalizować wskaźniki KPI, ale bezpieczne i rozsądne może być pozostawienie działań automatycznych podczas reklamowania rynków, marek lub produktów, które są dla Ciebie nowe.
  • Pozwól, aby okres nauki minął przez kilka pierwszych dni kampanii i sprawdź swoje wskaźniki. Poszerzenie grupy docelowej jest zawsze możliwe, jeśli koszty jednostkowe są wyższe niż oczekiwano, a kampania przebiega z opóźnieniem.
  • Codziennie śledź kampanię, ponieważ Twoje stawki ustalane ręcznie mogą automatycznie dostosować się i wzrosnąć nawet o 45%, a stawka ta może wzrosnąć jeszcze bardziej w przypadku budżetu dziennego, aż do 50%.
  • Choć nie jest to wskazówka dotycząca bezpośredniego zarządzania budżetem, zalecamy utrzymanie maksymalnej wysokości kreacji wizualnych, zwłaszcza w przypadku reklam graficznych . Zwiększy to przestrzeń zajmowaną przez reklamy, zwłaszcza na urządzeniach mobilnych, zwiększając prawdopodobieństwo, że przyciągną uwagę i uzyskają więcej kliknięć, co ostatecznie obniży CPC (koszt kliknięcia) i zwiększy CTR (współczynnik klikalności).
Reklamy LinkedIn mają 7 razy wyższy współczynnik klikalności niż inne typy reklam online

Kontrolowanie kosztów jest zawsze ważne, ale co ze zwrotami?

Jak mierzyć zwrot z inwestycji w reklamy LinkedIn

80% kupujących B2B korzysta z LinkedIn przy podejmowaniu decyzji zakupowych, więc na pewno będą zwroty.

ROI, jak go używamy w tym kontekście, to stosunek Twojego zysku do wydatków na reklamę, wyrażony w procentach. Na przykład, jeśli wydasz 1000 USD na reklamy LinkedIn i wygenerujesz 2000 USD przychodu, Twój zwrot z inwestycji wyniesie 100%.

Aby obliczyć ROI, musisz śledzić dwa kluczowe wskaźniki: koszt leada (CPL) i współczynnik konwersji leada (LCR). CPL to kwota, jaką wydajesz, aby pozyskać jednego leada z reklam, natomiast LCR to odsetek leadów, które stają się klientami. Do ich obliczenia możesz użyć następujących wzorów:

  • CPL = Całkowite wydatki na reklamę / Całkowita liczba potencjalnych klientów
  • LCR = Całkowita liczba klientów / Całkowita liczba leadów

Aby obliczyć ROI, musisz pomnożyć LCR przez średnią wartość klienta (ACV), czyli kwotę, którą zarabiasz od jednego klienta przez całe jego życie. Następnie musisz odjąć CPL od tej wartości i podzielić ją przez CPL. Aby to obliczyć, możesz skorzystać ze wzoru:

  • ROI = ((LCR x ACV) - CPL) / CPL

Na przykład, jeśli wydasz 1000 USD na reklamy LinkedIn i wygenerujesz 100 potencjalnych klientów, Twój CPL wyniesie 10 USD. Jeśli 20 z tych potencjalnych klientów stanie się klientami, Twój LCR wyniesie 20%. Jeśli Twoje ACV wynosi 100 USD, Twój zwrot z inwestycji wynosi:

  • ROI = ((0,2 x 100) - 10) / 10 = 90%

Oznacza to, że za każdego dolara wydanego na reklamy na LinkedIn zarabiasz 1,90 dolara.

Aby zoptymalizować zwrot z inwestycji, musisz obniżyć CPL i zwiększyć LCR.

  • Możesz obniżyć CPL, testując różne formaty reklam, opcje kierowania, strategie ustalania stawek, strony docelowe i oferty.
  • Aby zwiększyć LCR, możesz sprawdzić swoją ścieżkę sprzedaży i skonsultować się z zespołami sprzedaży i wsparcia.

Co na tym etapie może zrobić marketer lub dyrektor agencji, aby wesprzeć wewnętrzne wysiłki sprzedażowe? Organiczne działania związane z budowaniem marki, takie jak SEO lub pielęgnowanie potencjalnych klientów za pośrednictwem marketingu e-mailowego, mogą być jednymi z opcji. Ale na Linkedin można zrobić jeszcze jedną rzecz: stworzyć i utrzymywać przyzwoicie wyglądającą stronę firmową na LinkedIn, jeszcze zanim zaczniesz się reklamować.

Reklamy na LinkedIn to za mało, liczy się także treść organiczna!

Reklama cyfrowa, zwłaszcza reklama na LinkedIn, oznacza ciągłe wydawanie pieniędzy, aby uzyskać rezultaty. Dlatego nie będzie to możliwe bez odpowiedniego zarządzania stroną firmową na LinkedIn.

To, jak wygląda Twoja strona firmowa na LinkedIn, jest również bardzo ważne z punktu widzenia wyników uzyskiwanych z Twoich kampanii reklamowych na LinkedIn. Powodów jest wiele, ale najbardziej bezpośrednia z nich ma swoje korzenie w podstawowych zachowaniach użytkowników cyfrowych.

Jest bardzo prawdopodobne, że większość użytkowników odruchowo sprawdzi stronę Twojej firmy na LinkedIn po zobaczeniu reklam na LinkedIn. Im przyzwoicie wygląda Twoja strona z wysokiej jakości treścią, tym większe będą szanse na pielęgnowanie długoterminowych relacji zawodowych z każdym użytkownikiem, który natknie się na Twoje reklamy na LinkedIn.

W Circleboom wiemy na pewno, że jest to proces czasochłonny, nawet w przypadku zaangażowanych wewnętrznych specjalistów lub w przypadku outsourcingu. Dlatego automatyzacja tego procesu jest dużą potrzebą skutecznego zarządzania. Właśnie dlatego Circleboom Publish oszczędza Twój czas i wysiłek, zapewniając skuteczne zarządzanie stroną firmową na LinkedIn dzięki wysokiej jakości treściom publikowanym w najlepszym momencie!

Możesz łatwo zautomatyzować swoje posty na LinkedIn za pomocą Circleboom Publish, który jest czymś więcej niż tylko harmonogramem, ale kompleksowym narzędziem do zarządzania mediami społecznościowymi, które pomaga Ci publikować codzienne aktualizacje, nawet na wielu stronach firmowych LinkedIn.

Ponieważ ma coś, co nazywamy kreatorem postów na LinkedIn , czyli zestaw niesamowitych narzędzi do tworzenia i udostępniania w celu przyciągnięcia większej liczby odbiorców na LinkedIn, zawsze możesz wymyślić najlepszą treść dla swoich postów na LinkedIn, a nawet ankiet LinkedIn !

Circleboom Publish oferuje nie tylko te, ale także wiele innych funkcji, które ułatwiają zarządzanie mediami społecznościowymi nie tylko na LinkedIn, ale także na Twitterze , Facebooku , Instagramie i Pintereście .

Możesz skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego i za darmo przekonać się, jak działa cuda!

Publikacja Circleboom

Circleboom obsługuje Twittera, Facebooka, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google Business Profile i TikTok (wkrótce).

WYPRÓBUJ PUBLIKUJ CIRCLEBOOM

Jak widzisz, nie chodzi tu o proste wskaźniki, ale raczej o budowanie więzi i utrzymywanie w zasięgu ręki osób, które przyciągnąłeś do siebie dzięki reklamom.

  • Posiadanie przyzwoitej strony firmowej na LinkedIn sprawi, że Twoja firma będzie wyglądać na bardziej godną zaufania, gdy odbiorcy reklam odwiedzą Twoją stronę, prawdopodobnie zwiększając szanse na miękkie konwersje i budując długotrwałe relacje z klientami.
  • Treść zawsze ma znaczenie, niezależnie od tego, czy jest tworzona, czy kontrolowana. To, co działa lepiej, gdy jest publikowane jako treść organiczna, prawdopodobnie będzie generować lepsze wyniki również w przypadku reklamy. Dlatego wszystkie te narzędzia i wskazówki dotyczące tworzenia treści pomogą Ci również podczas reklamowania się na Linkedin.
  • To samo tyczy się rozrządu. Najlepszy czas na publikowanie zwykle idzie w parze z najlepszym czasem na utrzymanie aktywności kampanii reklamowych. Upewnij się, że wydajesz pieniądze ostrożnie i dbaj o to, aby Twoje reklamy były aktywne wtedy, gdy współczynnik zaangażowania jest najwyższy.

Czy chcesz uzyskać rzeczywiste i długoterminowe wyniki z reklam LinkedIn Ads dzięki dokładniejszemu targetowaniu, większemu zaangażowaniu widzów reklam i długoterminowym więziom budowanym z potencjalnymi klientami? Porozmawiajmy więc o tym, jak skutecznie zarządzać stroną firmową na LinkedIn i jak Circleboom Publish Ci w tym pomaga.

Dowiedz się więcej o publikacji Circleboom

1- Wypełnij swoją stronę firmową na Linkedin

Pamiętaj, aby podać wszystkie istotne informacje o swojej firmie, takie jak witryna internetowa, misja, lokalizacje i dane kontaktowe. Powinieneś także mieć wysokiej jakości zdjęcia profilowe i okładki.

Przy zakładaniu strony firmowej nie przeocz sugestii Linkedin! Upewnij się, że żadne z pól nie jest puste, jeśli chcesz cieszyć się nawet o 30% większym ruchem na stronie swojej firmy.

2- Stosuj zasadę 4-1-1 podczas publikowania postów na swojej stronie firmowej w Linkedin

Zasada 4-1-1 to prosty sposób na stworzenie zrównoważonej strategii dotyczącej treści w mediach społecznościowych. I wbrew powszechnemu przekonaniu tak, to nadal działa .

Zaleca, aby na każde sześć opublikowanych postów cztery miały charakter edukacyjny lub rozrywkowy, jeden miał charakter miękkiej promocji, a pozostały – twardej promocji.

  • Posty edukacyjne lub rozrywkowe: posty te powinny zapewniać odbiorcom wartość, uczyć ich czegoś nowego lub wywoływać pozytywną reakcję. Przykładami mogą być posty na blogu, infografiki i filmy.
  • Miękkie promocje: te posty powinny w subtelny sposób promować Twoją firmę lub markę. Przykładami mogą być udostępnianie wiadomości o Twojej firmie, nadchodzących wydarzeniach lub trendach branżowych.
  • Twarde promocje: te posty powinny bezpośrednio promować Twoje produkty lub usługi. Przykładami mogą być rabaty, konkursy i premiery produktów.

Stosując się do zasady 4-1-1, możesz mieć pewność, że Twoje treści na LinkedIn będą miały charakter informacyjny i angażujący, a jednocześnie będziesz promować swoją firmę lub markę.

Oczywiście możesz dostosować regułę 4-1-1 do swoich konkretnych potrzeb i celów. Na przykład, jeśli zbliża się premiera nowego produktu, możesz w tym czasie opublikować więcej trudnych promocji.

Pamiętaj, aby od czasu do czasu dodawać linki do swoich postów na LinkedIn, ponieważ posty z linkami cieszą się o 45% większym zaangażowaniem w porównaniu do postów bez linków.

Jednak w Circleboom mamy pełną świadomość, że znajdowanie nowych pomysłów i tworzenie angażujących treści to jedna z najbardziej czasochłonnych, a czasem nawet trudnych części zarządzania mediami społecznościowymi. Właśnie dlatego Circleboom Publish umożliwia selekcję treści w oparciu o Twoje zainteresowania dzięki funkcjom selekcji artykułów i zdjęć .

Ponadto możesz także połączyć kanały RSS, aby zautomatyzować swoje posty na LinkedIn. W ten sposób możesz zautomatyzować proces udostępniania aktualności firmowych na Linkedin, a nawet cieszyć się automatycznymi, gotowymi treściami na Twojej stronie firmowej LinkedIn, pochodzącymi z wybranych przez Ciebie źródeł.

Połącz dowolne kanały RSS z Linkedin za pomocą Circleboom

3- Określ najlepszy czas na publikację i utwórz kalendarz treści dla swojej strony firmowej w Linkedin

Oczywiście Twoi odbiorcy nie zawsze są aktywni na LinkedIn. Aby więc zmaksymalizować wyświetlenia i zaangażowanie Twoich postów, musisz sprawdzić, jaki jest najlepszy czas na publikowanie postów na LinkedIn .

Na szczęście Circleboom Publish to najbardziej intuicyjne narzędzie do planowania LinkedIn, które pomoże Ci bez wysiłku zwiększyć swoją obecność na LinkedIn. Pozwala nie tylko zaplanować dni i godziny publikacji zgodnie z kalendarzem, ale także pozwala zaplanować harmonogram publikacji postów na LinkedIn w oparciu o najlepsze godziny publikowania postów na LinkedIn.

Po prostu kieruj posty na strefy czasowe swoich odbiorców i ustaw kolejkę postów zgodnie z najlepszym momentem publikowania postów na Linkedin, aby uzyskać maksymalny zasięg i zaangażowanie.

Zaplanuj swoje posty w najlepszym momencie dzięki Circleboom

Istnieją również inne sposoby określenia najlepszego czasu na publikację na LinkedIn. Możesz trzymać się średnich światowych, jak wskazuje wielu marketerów , ale możesz też znaleźć swój najlepszy czas, sprawdzając analitykę swojej strony, aby zobaczyć, który z Twoich postów cieszy się największą liczbą wyświetleń i zaangażowania.

Gdy już ustalisz, które dni i godziny najbardziej Ci odpowiadają, pozostaje utworzyć kalendarz treści i zaplanować publikowanie postów. Tworzenie kalendarza i planowanie postów z wyprzedzeniem mają wiele zalet w porównaniu z publikowaniem ręcznym:

  • Jeśli wszystko jest zaplanowane i zatwierdzone z wyprzedzeniem, będziesz mieć więcej czasu na ponowne sprawdzenie i wprowadzenie zmian/poprawek, jeśli zajdzie taka potrzeba.
  • Za wcześnie? Po godzinach pracy? Podczas lunchu? W weekendy? O żadnego z nich nie będziesz musiał się martwić, jeśli zaplanujesz swoje posty zgodnie ze stworzonym wcześniej kalendarzem.
  • Nie możesz być wszędzie na raz, jeśli zarządzasz wieloma stronami firmowymi na Linkedin lub wieloma kontami LinkedIn . Planowanie postów z wyprzedzeniem pozwoli Ci uniknąć konieczności wybierania jednej strony lub konta zamiast drugiego.

Aby zaplanować posty na LinkedIn, po utworzeniu posta kliknij ikonę zegara w prawym dolnym rogu. Jednak później nie będziesz mieć możliwości jego edycji. Ponadto, jeśli zarządzasz wieloma kontami lub stronami, będziesz musiał przełączać się między nimi za każdym razem, gdy coś dla nich utworzysz.

I tu wkracza narzędzie Circleboom Publish do zarządzania mediami społecznościowymi, oparte na sztucznej inteligencji, Circleboom Publish !

Circleboom Publish nie tylko pozwala planować posty na LinkedIn, ale także pomaga na wiele sposobów zarządzać kontem LinkedIn lub stroną firmową.

  • Circleboom Publish umożliwia zbiorcze planowanie postów na LinkedIn, dzięki czemu można utworzyć wiele postów za jednym razem i zaplanować ich publikację w określonych godzinach i dniach.
  • Możesz płynnie zarządzać zarówno profilami LinkedIn, jak i stronami firmowymi, bez konieczności przełączania się między wieloma kontami LinkedIn w celu zachowania anonimowości, korzystając z niezawodnego narzędzia do planowania postów LinkedIn, takiego jak Circleboom.
  • Obrazy i filmy niezmiennie mają większą atrakcyjność wizualną niż treść pisana! Dzięki Circleboom Publish możesz bez wysiłku przesyłać materiały wizualne do swoich postów na LinkedIn i planować ich publikację.
  • Circleboom umożliwia tworzenie początkowych komentarzy do postów na LinkedIn przed ich udostępnieniem. Dzięki temu możesz zająć więcej miejsca na LinkedIn dla swoich treści.
  • Współpraca Circleboom z Canva pozwala korzystać z gotowych szablonów postów na LinkedIn, aby zaoszczędzić czas i ulepszyć zawartość dzięki mistrzowsko zaprojektowanym szablonom.
  • Oprócz zwykłych postów możesz także tworzyć i planować ankiety LinkedIn za pomocą Circleboom Publish.

Chcesz dowiedzieć się więcej o Circleboom? Oto szczegółowe wyjaśnienie, jak to wszystko zrobić i wykorzystać Circleboom Publish do skutecznego zarządzania kontem lub stroną firmową na LinkedIn:

W jaki sposób Circleboom może Ci pomóc w zakresie Twojej strony firmowej na LinkedIn?

Krok #1: Przejdź do Circleboom i zaloguj się na swoje konto Publish.

Nie masz konta? Utwórz go teraz!

Krok 2 : Jeśli dopiero zaczynasz korzystać z Circleboom, powinieneś zobaczyć kilka opcji dotyczących Twittera, grupy na Facebooku, strony na Facebooku, Instagrama, Pinteresta, profilu LinkedIn, strony firmy na LinkedIn i profilu firmy w Google.

Chociaż Circleboom Publish umożliwia także zarządzanie wieloma kontami LinkedIn , w tym przypadku będziemy kontynuować korzystanie ze stron firmowych LinkedIn.

Krok 3 : Po połączeniu stron firmowych LinkedIn z Circleboom kliknij przycisk „Utwórz nowy post” na swojej stronie głównej.

Możesz także przejść do menu po lewej stronie i z tego poziomu kontynuować tworzenie wpisu.

Krok 4 : Wybierz swoje strony LinkedIn. Możesz jednocześnie wybrać wiele profili LinkedIn i stron firmowych LinkedIn.

Następnie kliknij „Gotowe” i przejdź do następnego kroku.

Krok 5 : Canva, Unsplash i Giphy są do Twojej dyspozycji jako wbudowane funkcje Circleboom Publish.

Wszystko to razem pozwoli Ci stworzyć oszałamiającą grafikę dla Twoich postów na LinkedIn. Możesz wybrać zdjęcie, animację lub GIF i edytować je tak, jak lubisz. Zawsze możesz też skorzystać z własnego materiału wizualnego, korzystając z dysku lokalnego lub Zdjęć Google.

Możesz też po prostu wybrać jeden z gotowych szablonów postów na LinkedIn dostępnych w serwisie Canva. Nie musisz się nawet martwić wymaganiami dotyczącymi rozmiaru obrazu , ponieważ Circleboom zajmie się tym za Ciebie!

Krok # 6 : Teraz jest czas na SMS-y.

Dzięki wbudowanej integracji OpenAI Circleboom możesz tworzyć automatycznie generowane opisy, podpisy i wszystkie inne teksty w mediach społecznościowych wzbogacone hashtagami i emoji wygenerowanymi przez sztuczną inteligencję.

Możesz nawet ustawić ton głosu, zastosować sprawdzanie gramatyki lub przetłumaczyć teksty.

A generator hashtagów pomoże Ci zwiększyć widoczność Twoich postów na LinkedIn.

Krok 7 : Teraz możesz udostępnić swój post na stronie firmowej na LinkedIn.

Możesz także zaplanować swoje posty na LinkedIn na przyszłą datę i godzinę.

Wystarczy kliknąć przycisk „Dodaj do kolejki”, aby ustawić interwały czasowe i udostępniać posty na LinkedIn zgodnie ze zdefiniowanym wcześniej kalendarzem.

Bonus : możesz także publikować ankiety LinkedIn za pomocą Circleboom Publish. Wszystkie kroki będą takie same, z wyjątkiem tworzenia treści.

Po prostu wpisz post „Ankieta LinkedIn” i zdecyduj, „kto może zobaczyć Twoją ankietę”.

Następnie zapisz swoje pytanie i dodaj opcje odpowiedzi.

Podobnie jak w przypadku postów na LinkedIn, ankiety LinkedIn można również zaplanować na później, jeśli nie chcesz, aby były publikowane natychmiast po ich utworzeniu.

Jeśli chcesz skorzystać z tych wszystkich i wielu innych unikalnych funkcji Circleboom Publish, możesz to zrobić w przystępnych cenach.

Publikacja Circleboom

Circleboom obsługuje Twittera, Facebooka, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Google Business Profile i TikTok (wkrótce).

WYPRÓBUJ PUBLIKUJ CIRCLEBOOM

Tak, Circleboom Publish zapewnia wiele możliwości dla Twoich stron LinkedIn. Ale nadal możesz chcieć poznać więcej szczegółów na temat maksymalnego wykorzystania strony firmowej na LinkedIn. Zachęcamy zatem do odwiedzenia powiązanej strony pomocy LinkedIn .


Jest wiele rzeczy, z których można czerpać inspirację podczas codziennego zarządzania stroną firmową na LinkedIn zawierającą treści organiczne i posty. Jeśli jednak szukasz źródła inspiracji dla reklam LinkedIn, pokochasz Bibliotekę reklam LinkedIn .


Użyj biblioteki reklam LinkedIn jako narzędzia do optymalizacji reklam LinkedIn

Biblioteka reklam LinkedIn to bezpłatne narzędzie umożliwiające przeglądanie i wyszukiwanie reklam wyświetlanych na LinkedIn. Możesz go wykorzystać, aby zainspirować się własnymi reklamami, uczyć się na strategiach konkurencji oraz odkrywać nowe trendy i najlepsze praktyki.

Przejdź do Biblioteki reklam LinkedIn i wpisz słowo kluczowe lub nazwę firmy w polu wyszukiwania, aby zobaczyć reklamy LinkedIn Ads innych reklamodawców. Wyniki można także filtrować według lokalizacji i daty.

Możesz kliknąć dowolną reklamę, aby wyświetlić więcej szczegółów na jej temat, takich jak tekst reklamy, obraz lub film, nagłówek, przycisk wezwania do działania, adres URL strony docelowej itp.

Bibliotekę LinkedIn Ads możesz wykorzystać w następujących celach:

  • Dowiedz się, jakie typy reklam sprawdzają się w przypadku Twojej branży, niszy lub odbiorców.
  • Analizuj reklamy konkurencji i zobacz, co promują, w jaki sposób kierują reklamy i jak sobie radzą.
  • Zdobądź pomysły na własny tekst reklamy, kreację i ofertę.
  • Ucz się na najlepszych praktykach i unikaj typowych błędów innych reklamodawców.
  • Bądź na bieżąco z najnowszymi trendami i innowacjami w reklamie na LinkedIn.

LinkedIn nie jest jedynym miejscem, które udostępnia bibliotekę reklam i pozwala użytkownikom oglądać reklamy wielu reklamodawców. Google robi to również za pomocą Centrum przejrzystości reklam .

Jest jeszcze wiele innych rzeczy, które mają ze sobą wspólnego reklamy Google Ads i reklamy na LinkedIn, a także wiele różnic. Jak zatem wśród nich wybrać odpowiednią platformę?

Poznaj różnice między reklamami Google i LinkedIn Ads

Google Ads i LinkedIn Ads to dwie najczęściej używane platformy reklamowe w Internecie. Obydwa mają swoje zalety i wady, w zależności od celów, budżetu i grupy docelowej.

Możesz zająć się dowolną częścią swojej ścieżki marketingowej, zarówno za pomocą Google Ads, jak i LinkedIn Ads. Obydwa oferują ustawienia kampanii oparte na celach zwiększania świadomości, osiągania wzrostu marki i generowania konwersji.

Reklamy Google Ads i LinkedIn Ads działają na różnych platformach i w różnych miejscach docelowych

Jedną z najważniejszych rzeczy, o których należy pamiętać, jest prosty fakt, że LinkedIn jest siecią społecznościową należącą do firmy Microsoft, co oznacza, że ​​może dotrzeć tylko do określonej liczby użytkowników, łącznie z siecią odbiorców , z nieco ponad 3000 platformami, na których można umieszczać reklamy.

Wskazówka dla profesjonalistów: pełną listę tych wydawców możesz zobaczyć na karcie „Bezpieczeństwo marki” w Menedżerze kampanii LinkedIn . Jeśli w swojej kampanii chcesz wykorzystać Audience Network, upewnij się, że wszystkie miejsca docelowe odpowiadają Twoim standardom jakości i bezpieczeństwa marki .

Z drugiej strony sam Google to ogromna ex-machina, której infrastruktura reklamowa może korzystać z ponad 2 milionów witryn i aplikacji, w tym YouTube, Map Google, Google Play i samego Google, a także wielu innych partnerów wyszukiwania.

Dlatego wybór miejsca wyświetlania reklam stanowi dużą część optymalizacji Google Ads, a w przypadku reklam LinkedIn Ads jest to tylko kwestia uwzględnienia sieci odbiorców lub nie.

Targetowanie i zasięg zmieniają się radykalnie w reklamach LinkedIn

Google Ads może pomóc Ci dotrzeć do osób szukających Twoich produktów lub usług, a LinkedIn Ads pomoże Ci dotrzeć do osób pasujących do Twojego idealnego profilu klienta.

Ponieważ Google Ads ma większy zasięg, a LinkedIn Ads ma bardziej niszowych i profesjonalnych odbiorców, Google Ads łączy Cię z miliardami użytkowników w niemal całej sieci, podczas gdy LinkedIn Ads pozwala dotrzeć do decydentów biznesowych w Twojej branży w bardziej bezpośrednia moda.

Innymi słowy, jeśli chcesz rozwijać swój sklep e-commerce, możesz łatwiej docierać do potencjalnych kupujących obuwie, korzystając z Google Ads. Jeśli jednak chcesz zawrzeć umowę hurtową z właścicielem średniej wielkości firmy z określonej branży, Linkedin Ads będzie dla Ciebie bardziej odpowiedni.

Google Ads oferuje również zaawansowane integracje z Google Analytics, Google Tag Managerem, Looker Studio i wieloma innymi narzędziami należącymi do Google, dzięki czemu jest lepszą opcją do kompleksowego zarządzania kampaniami, zwłaszcza na początku całej podróży klienta i kończy się w przestrzeniach internetowych.

Różne koszty wiążą się z różnymi zwrotami w przypadku reklam Google Ads i LinkedIn Ads

Reklamy Google Ads są bardziej opłacalne, ponieważ mają niższy średni koszt kliknięcia (CPC) i koszt tysiąca wyświetleń (CPM) niż reklamy LinkedIn Ads, podczas gdy reklamy LinkedIn Ads są zwykle droższe i charakteryzują się wysokimi kosztami jednostkowymi. Minimalne poziomy wydatków w Google są również niższe.

Jednak w przypadku Google Ads występuje również większa konkurencja, co powoduje niższe współczynniki konwersji. Chociaż średnie CPC i CPM są wyższe w przypadku reklam LinkedIn Ads niż Google Ads, konkurencja jest mniejsza, więc współczynniki konwersji są zwykle wyższe w przypadku reklam LinkedIn.

Oczywiście możemy mówić o światowych średnich CTR, współczynnikach konwersji, ROI i tak dalej, ale wtedy okaże się, że porównujemy jabłko z pomarańczą. Obydwa mają różne formaty reklam i służą do przyciągania różnych typów klientów różnymi metodami. Poza tym liczby te w tak dużym stopniu zależą od odbiorców i twórców, że przyjmowanie średniej globalnej bez uwzględnienia branż i osób byłoby nieco bezcelowe, jeśli nie wprowadzające w błąd.

Ale ostatnią rzeczą, którą należy podkreślić, jest to: chociaż oba nie wymagają żadnych kosztów z góry, Google Ads zachęca swoich użytkowników do przyznania środków na reklamę na początek, gdy wydadzą powyżej określonego progu, ale kwoty różnią się w zależności od rynku.

Dlatego wybór jednego z nich zależy od celów, budżetu i rynku docelowego. Jeśli chcesz generować większą świadomość i ruch dla swojej marki, Google Ads może być lepszą opcją. Jeśli chcesz generować więcej potencjalnych klientów i sprzedaży dla swojej firmy zorientowanej na B2B, reklamy LinkedIn Ads mogą być lepszą opcją.


Wniosek

Reklamy LinkedIn mogą być skutecznym sposobem na dotarcie do docelowej grupy odbiorców i zaangażowanie jej, generowanie potencjalnych klientów i rozwój firmy. Aby jednak w pełni wykorzystać reklamy na LinkedIn, musisz je zoptymalizować pod kątem lepszej wydajności i ROI. W tym poście na blogu podzieliliśmy się zaawansowanymi spostrzeżeniami marketingowymi na temat optymalizacji reklam na LinkedIn, obejmującymi takie tematy, jak reklamy Google Ads i reklamy LinkedIn, zwrot z inwestycji w reklamy LinkedIn i biblioteka reklam LinkedIn. Mamy nadzieję, że ten post był pomocny i pouczający.